Ok - nu snurrar det bloggnamn i mitt huvud MEN följande lista har jag jobbat och sållat fram:alfas drommhuset.blogspot.com/ almlin www.alvgarden.blogspot.comAmoroso amoroso-mildasanger.blogspot.com/Anna Kaffekanna www.lilywhiteisland.blogspot.comBeatrize74 beasbarnslikheter.blogspot.comBonnie med E 02 och F 04 bonniesvitarum.blogspot.com/Busan lindasljuvadrommar.blogspot.comCarpan evelinashus.blogspot.comElfva: omdittochdatt.blogspot.com/emmasa www.alfridashem.blogg.seFruPuffen www.etthusivitt.blogspot.com gemelli www.archipelagohome.blogspot.comGosevännen lantligadrommar.blogspot.com Hjorthan mintryggavra.blogspot.comHvita sinnen www.hvitasinnen.blogspot.com/INOXwherethewhitethingsare.blogspot.com/Jessan78 inreharmoni.blogspot.comJezzika www.kaosochkardemumma.blogspot.comjuliah juliasvitadrommar.blogspot.com/Kajsa M blandkuddarobusigabarn.blogspot.com/Knyttis snickarsbacken.blogspot.comLain www.smultronpastra.blogspot.com Lanttis www.inredningstankar.blogspot.comLasseliten vittochbrett.blogspot.comLcroft nillashem.blogspot.comLillafruluva minlillavita.blogspot.com/Lillsyrran: ljuvligahem.blogspot.com/Lisfadet kaffemeddrommar.blogspot.commajsan45 majsanshabbychic.blogspot.comMamma till Wilma marreshorna.blogspot.comMariaV lantligating.blogspot.comMiaMariah hemochlycka.blogspot.com/MichaelaWwww.michaelaolillprinsen.blogspot.com/ Milda Maränger www.mildamaranger.blogspot.commimmi006 mimmi-magnolia.blogspot.com/newht newht.blogspot.comNumberone: hemmapavargata.blogspot.comPärla1 lyckanshem.blogspot.comRastafairy minvitalya.blogspot.com/ Schnuckums www.morsefarm.blogspot.comShyme shymeshem.blogspot.com/Siddisenhildeshus.blogspot.com/Sylt www.villahemmet.blogspot.comtherre: www.lantligromantik.setjenixen sollyckan.blogspot.comVaniljmamman: hoppetossadesign.webblogg.seVeroniQa ljuvligadrommar.blogspot.comVilja78 www.vackrastevitt.blogspot.comVärsta supermamman: detljuvailivet.blogspot.com/Wera22www.frokensinredningsprojekt.blogspot.com/Äppelpaj appelhem.blogspot.com Pga att några har länkar till något man säljer alternativt säljer direkt på bloggen så anses det i FL:s regler att vara reklam. Det gör mig ont men jag kan tyvärr inte lägga ut:mimmamums blogg (pållarna) M HOW (som har en länk till julloppisbloggen) Gullfinas blogg (som har länk till sin pysselblogg med sina varor) JeaJea (bloggshopen) nublu (sin webbutik)Följande bloggar fungerar inte: Nattönskans Fyra rum Vårsols Esters husTillägga vill jag också göra att jag tidigare haft länk till min pysselblogg och också skrivit om mina varor på Hem & Lycka men länken är borttagen och jag kommer inte heller att yppa nåt om min pysselblogg som inte finns listad längre någonstans här på FL. Därför kan jag ha med Hem & Lycka på blogglistan. Skulle någon av de personer som inte får med sin blogg på listan pga reklamaspekten förändra sin blogg så att den längre inte anses göra reklam för egna säljande produkter (på samma sätt som jag gjort) - säg till så lägger jag till!Vänligen gör en kik igenom listan och säg till om någon startat ny blogg eller har något annat på hjärtat om listan. Om jag har fel om något angående de personer som inte får med sina bloggar, snälla säg till mig snarast!
Värsta Supermamman skrev 2007-11-30 22:27:41 följande:
Shit vad du jobbat Miamariah!! Stor eloge till dig´!!Själv har jag målat klart skrivbordet och slagit in 24 små paket. Tyvärr blev det för tungt för att hänga upp på väggen som tanken var, men sönerna blir nog glada.
Så kul att komma hem, adventsstjärnor upphängda, adventsljusstakar framställda och nystädat! Mysigt, jag har längtat så... måste bara hitta lite nya, fina elljustakar, idag hittade jag bara en
Värsta Supermamman skrev 2007-11-30 22:41:48 följande:
Vassego! Fast jag misslyckades med att få till det där mysiga gula ljuset. *sorry**tyvärr så är jag ruskigt dålig på att slå in paket*Nu: läggdag. Imorgon 6.30: jobbet.
Mysigt!! Är dock besviken på att gula tonen saknas
Natti natti!
Himmelbit, jag tror att tre av de få vita hjärtanljusstakarna finns på söder. Jag hade tur och kom till fyndlagret samma dag som de plockade upp dem. Idag var jag där och köpte några stjärn kuddar också.Vad fint ni alla har pyntat ska själv försöka ta lite bilder imorgon.Idag kom mitt halsband som jag beställt från isamoa. Så fint, en julklapp till mig själv hihi
Hmmm, så det är du som är boven i dramat
Jag är där titt som tätt och kollar ifall de fått in fler, men ännu har de inte fått det. De har ju själva noll koll på när och om de får varor..