Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006
    Skumboll skrev 2007-11-07 17:53:58 följande:
    Hej Mimmi!Beundrar alla fina hem här inne. Ni har det så som jag vill ha det, men inte får till...
    Det är det som är så bra... man får massa tips och inspiration här inne! Vi hjälper varandra och kopierar väl en del...
  • mimmi006
    MildaMaränger skrev 2007-11-07 17:58:40 följande:
    Jag vill "tacka" personen som håller på att anmäla mig hit och dit.Starkt av dig att inte kunna säga det till mig istället för att anmäla mig!
    ähhh... anmäla? Inte i den här tråden, hoppas jag?
  • mimmi006
    MildaMaränger skrev 2007-11-07 18:05:11 följande:
    helt seriöst... nu funderar jag på att kasta swapgrejjerna åt skogen och ta bort mig helt från Fl.... känns totalt värdelöst att vara så hatad av någon inte kan stå för det
    Har du fått reda på varför du är anmäld och när?
  • mimmi006
    mimmamum skrev 2007-11-07 18:13:36 följande:
    MM, men vad är det som händer? Vad finns det att anmäla? Här kastas ingenting!
    Jag fattar ingenting heller... här har det väl varit värsta bästa stämningen idag? Reagerade bara på ett inlägg om en butik, men det var ju inte du
  • mimmi006
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-07 19:34:37 följande:
    Lägg ut barnen på blocket och fyll deras rum med små grisar och kaniner.
    hmm, det var en idé! *haha*... Du får vänta tills dina slipper ut ur karaqntänen, annars får du slumpa bort dem...
  • mimmi006
    juliah skrev 2007-11-07 19:37:22 följande:
    Hihi, har redan planerat in en liten snyftare. Jag lär få dålig karma. (Mer än jag redan har då )
    du har faktiskt varit riktigt förkyld också, glöm inte det *hihi*
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-07 19:38:21 följande:
    Nä, Mimmi jag lägger ut bilden på de små rara gossarna när de hoppas tyst och stilla från stolar och så blir jag av med dem i ett nafs.
    Tror jag med. Ska du också shoppa trummorna? *Har inte råd*
    MildaMaränger skrev 2007-11-07 19:42:39 följande:
    nu är jag inte lika arg längre... men jag tror mig veta vem förrädaren är.
    Nästan lite creepy...
  • mimmi006

caffe latte- myyysigt! Men har ni glöggpartyrace? Jag orkar inte med sånt, brukar försöka softa så mycket som möjligt i dec. Jag hittar inget klockrent, men som MM skrev, Noa brukar ha en del fina klänningar. Jag skulle helst vilja ha något 20 eller 40-tal, men hittar inget som jag menar... hittade en klänning som kan vara fin, men bilden är svår och tjejen är inte lika lång och smal som mig (lögn)
    http://www.folkart.se/produkt.php?pid=812

Svar på tråden Vita hem del 6