Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita hem del 6

almlin skrev 2007-11-07 20:03:49 följande:
    Ååå...vad glad jag blir! Oj, jag har helt glömt bort vad jag ska kommentera/ berömma efter massor av sidor att läsa.
    Det är likadant för mig... kan man citera från olika sidor? Svårt när man ska läsa ikapp typ 30 sidor att minnas allt !
    jezzzica skrev 2007-11-07 20:07:42 följande:
    Vad tycker ni måla eller inte??? Känns lite som helgerån men jag vill ju inte ha den sådan färg?? den är från-53
    Var det långt bak? Måste ha missat nåt...
  • mimmi006
    jezzzica skrev 2007-11-07 20:07:42 följande:
    Vad tycker ni måla eller inte??? Känns lite som helgerån men jag vill ju inte ha den sådan färg?? den är från-53
    Måla... den går alltid att skrapa om man ångrar sig . Jag tycker att det är bättre att möbler används ordentligt *peppar*
    lasseliten skrev 2007-11-07 19:55:01 följande:
    Hello vänner! Surar över att jag inte får nån info om när våra möbler från EV kommer. De har sagt början på nov, kanske tidigare.... Planerar iaf och har bestämt mig för att de måste komma snart Nån som har tips på fina lampor att ha över bordet?
    Såg du dem i Allt i hemmet (läsarinlägg det här numret, reportage i förra)...?
  • mimmi006
    almlin skrev 2007-11-07 20:11:22 följande:
    lasseliten,Vill du ha en gammal eller modern lampa?Själv har vi en gammal fotogen lampa med ljushållare och prismor som vi gjort elektrisk.Jag gillar de som ser ut som glashinkar*modernare*.Visst gick Elviras Värld i konkurs tidigare?Är det nya ägare?
    Det är visst en tjej som har tagit över det...
  • mimmi006
    versan skrev 2007-11-07 20:31:45 följande:
    Hahaha.... Nä det behövs inte men det ser mer ut som riktiga lister om dom är målade och så är dom avtorkningsbara.  
    Syyynd... behöver fina bröstlister, de pallar nog inte det. Var hittar jag tjocka, fina lister?

Himmelbit-
  • mimmi006
    woow skrev 2007-11-07 21:02:13 följande:
    själv bor jag i ett furu-inrett hus!!! Men snart är det mesta målat och fixat, vitt såklart.Mitt nästa projekt är våran hemska trappa i lackad furu...
    Furu har ju den fördelen att det är lätt att måla...
Svar på tråden Vita hem del 6