Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vi har köpt de långa panelskivorna och har satt upp en del med sättlim och dyckert. Vi tog de långa, för det är 110 på en del ställen och 130 cm på andra. Vi valde mellan panelskivan och Huntonit, men jag tyckte panelskivan var finare på riktigt. KAAAN bero på att den andra var smutsig . Vi tog pärlspont och vi ska måla dem med pensel, det finna färdigmålade...

• mimmi006
    Karamellfabriken skrev 2007-11-08 19:20:00 följande:
    mimmi,Har ni "ställt" panelen på golvfodret eller sitter det utanpå?
    Vi har inte satt golvlister, så de kommer utanpå! Men de är ju så tunna, så det spelar inte så storr oll... kruxet är att man inte kan välja vilken bröstlist man vill...
  • mimmi006
    Karamellfabriken skrev 2007-11-08 19:20:00 följande:
    mimmi,Har ni "ställt" panelen på golvfodret eller sitter det utanpå?
    Om du inte menade det på bilden ! Då står det ovanpå, men det är "riktig" pärlspont av spontade brädor!
  • mimmi006
    Lynn84 skrev 2007-11-08 19:35:47 följande:
    Hjälp!!!Jag e på köp humör!Handlade pappers stjärnor på tråd och rutiga servetter på cosas nu inför julen.Men vilka mer sidor kan jag hitta snygga röd/vita grejor på.Har redan kollar inreda och syster lycklig - inget kul.Har hundra sidor inredn. i favoriter men kan inte komma på vart jag ska titta på för sida.Någon som är snabbtänkt?
    me and my home?

VSM- det ser ut att vara ett riktigt fint skåp, men du kan väl lägga ett bud på 2500?

Kickan- klart jag lägger till dig, men det finns inte så mycket att se... jag har varit jättedålig på att ta bilder på ett tag!
  • mimmi006

Kajsa- ja, just det... , har ingen bild när framsidan sitter fast!

VSM- haha... *ser hur makens kulor är skräckslagna*

Nu har jag fått grönt att sälja vår gamla Tomelilla 3-sits... vad kan man ta för den? Klädseln är sandbeige och sen har jag ett gammalt i rött!

1000?
    2000?

Svar på tråden Vita hem del 6