Inlägg från: Camilla R |Visa alla inlägg
  • Camilla R

Vita hem del 6

mimmamum skrev 2007-11-15 10:13:34 följande:
    Vad bra Knyttis! Jag gjorde min i PS och där kan man välja storlek!Välkomna till min blogg för att fira!
    Åh så fint och gott det ser ut.. Nu blir jag ju nästan bara tvungen att baka jag också
  • Camilla R
    malins79 skrev 2007-11-15 11:13:48 följande:
    Här kommer en bild på det ommålade soffbordet, ett Ikeasoffbord för 50kr på Blocket. Är nöjd även om det inte är ett EV-bord
    Jättefint blev det!! Försöker bearbeta min sambo till ett vitt bord (det går just nu inge vidare, han vill ha mörkt) Vi båda vill dock gärna ha ett runt, men det verkar jättesvårt att få tag i -eller tittar jag på fel ställen?
  • Camilla R

Värsta Supermamman skrev 2007-11-15 19:55:41 följande:

KajsaM: jag betalade 249:- för en sån stjärna som du köpte där! Tyvärr fanns det inga sånna nu när jag var där..Nästan gång får jag vara värdinna. 50kvm vardagrum borde räcka.Spraya vit eller inte?70:- kostade den.Suddig bild, tyvärr..
    [/citat]
    Nej, inte spraya -den är jättefin som den är.
    Kajsa M skrev 2007-11-15 19:58:22 följande:
    [citat]
    Har köpt mig en ny pläd:
    Åhh, den ser riktigt fin, mysig och gosig ut
  • Camilla R

Kajsa M skrev 2007-11-15 20:25:07 följande:

Anade det! Fast ullared kan glimma till ibland. Hittade mina stjärnkuddar där tex:
    Ditt/Ert sovrum är alldeles, alldeles underbart (som Askungen skulle ha sagt)
  • Camilla R
    MildaMaränger skrev 2007-11-16 10:45:29 följande:
    Å tack för alla tumhållningar... det var ett litet tickande  därinne. Utvecklingen stämde perfekt med planerade BF.. å jag är såååååååååååååååååå lycklig nu!
    Förstår att du är glad och lycklig, det första "mötet" med lille bebisen är ju något alldeles speciellt. När var beräknad BF?
  • Camilla R
    Beatrize74 skrev 2007-11-17 17:02:41 följande:
    Ni känner ju mig/oss, hyfsat bra...vad kan man önska sig för en femhundring?
    2 ljuskronor av Monica Johansson vore väl en utmärkt present?
    Förstår ditt dilemma med "pengabytet" -det blir inte kul och det förstör ju julstämningen. Lycka till!
  • Camilla R
    juliah skrev 2007-11-18 12:32:25 följande:
    Tack mufflon!Usch så jobbigt Kajsa, vet hur det känns att få saker sabbade. Har du provat med alla medel?Nu ska ni få höra på något skoj. Vsm fick en förfrågan om ett Hemma hos reportage,det gick tyvärr inte att slutföra pga att teamet inte ville åka så långt bort. Hon frågade då om jag var intresserad. Så på fredag kommer de och fotar härhemma, nervöst och roligt. Och som grädde på moset fick jag ett mail som jag såg idag från en person som var intresserad av ett reportage här för en bok eller tidning...mer än så vågar jag inte säga men ni vet alla vem personen är och skulle det bli så, så dör jag nästan av lycka
    Kul att du är tillbaka -det var ett ordentligt snökaos neråt Nynäs..
    Vad kul och spännande ned hemreportaget
  • Camilla R

Kajsa M skrev 2007-11-18 16:28:04 följande:

Är detta för juligt tycker ni?(har ju inte röda band i!)
    Nä, jag tycker bara att det är snyggt och fräscht, sånt grönt kan man väl ha året runt, eller?
  • Camilla R
    juliah skrev 2007-11-19 09:53:04 följande:
    Ett stort grattis till stora damerna vsm och snowgirl!knyttis, åååå så fint, blev superduperinspirerad nu.bea, tack sötis camilla, tack, har du föresten varit i elviras buiken ännu?
    Nej, något riktigt besök har det ju faktiskt inte blivit. Jag har lyckats vara i Orminge vid två tillfällen sedan de öppnade och vid bägge tillfällena så har butiken varit stängd. Så jag har endast gjort den del fönstershopping -det blir ju billigast så. Butiken är ganska liten, men det ryms ändå en hel del fina möbler där.. Måste försöka komma dit när det är öppet, jag bor ju bara ca 2 km därifrån.
Svar på tråden Vita hem del 6