Vita hem del 6
Himmelbit: Hahaha, vilken goding. Min son har gått samma kurs tror jag
Himmelbit: Hahaha, vilken goding. Min son har gått samma kurs tror jag
Bea: Underbar! Jag hade kunnat tänka mig den varsomhelst, men visst passar den alldeles utomordentligt utmärkt i ett flickrum Finns den i din ägo redan eller?
Himmelbit: Men du.....det var ju ändå lightmuffins. Dem ska man tydligen gå NER i vikt av att äta. Ta en tugga till och känn hur smal och snärt du blir på en gång.
*säger jag med munnen full*
Fru Puffen: Förstår din frustration. Orken räcker inte alltid till, eller timmarna eller pengarna...
Tjejer, tjejer....Här finns muffins till alla, så sluta kivas om smulorna i Himmelbits mungipor (apelsinen menar jag)
Skickar in en ny korg med "dessa-blir-man-jättesmal-av-att-äta-muffins"
Föresten det där skåpet jag tjatat om ska vi hämta imorgon. Men shit, det var större än jag trodde. Såg mycket mindre ut på bilden, jaja...blir nog bra, tralala...
Nattinatti!
Hejhej!
Va?? Ingen som skrivit på en HEL kvart??!! Vad har hänt?
Knyttis: Din stackare. Det där låter inte alls bra. Får du tillräckligt med avlastning hemma då? För nu måste du absolut ta det lugnt med din rygg. Inget att leka med. *kramar om och hoppas på snabb bättring*
Juliah: Får jag komma in till dig? *ber snällt*
Idag fick jag hemskickat 2 st jättesöta får. Det var på någons blogg som det fanns bilder på dessa små ståltrådsfår med ull på magen. Tokig beskrivning kanske men så är det! Ska ta en bild och lägga in i galleriet sen. Jag kan fortfarande inte klistra in bilder i tråden hur jag än försöker. *GGGRRRR*
Ikväll åker vi och hämtar skåpet. JIPPI! Lite orolig att sambon kommer bli irriterad för det skulle tydligen vara svårt att hitta dit. 9 av 10 kör fel sa ägaren. OOOppps. Så har man en grinig liten febrig ettåring i bilen med. Luktar bekymmer...
Nu var det plötsligt många som tänkte samma som jag och bröt tystnaden