Inlägg från: Ninizen |Visa alla inlägg
  • Ninizen

Vita hem del 6

lillafruluva skrev 2008-01-31 12:01:56 följande:
    Det beror nog på hur man kombinerar dem! Jag menar, är det blått och killeksaker så blir det ju mer "killigt"
    Vi kombinerar det med svart! Skitsnyggt!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Theo ♥¸.?°´¯) ♥
  • Ninizen
    lillafruluva skrev 2008-01-31 12:17:36 följande:
    Ja, nu såg jag, inget tjejigt där inte
  • Ninizen

MiaMariah: Stackare, oj va sur jag hade varit, haha. Dumma make att gå på bio i storm va

Juliah: Jättefint (som vanligt)

• Ninizen

www.blocket.se/vi/14936841.htm

Detta skåpet ska jag drömma om inatt. I Kristianstad finns det så otroligt många skåpfynd hela tiden. Men det är för långt tycker jag. Synd!

Nattinatti tjejer

• Ninizen

Goddagens!

Är bara inne en snabb sväng idag. Har 1000 grejer att göra. Minst...Nu sover sonen middag så jag passade på att smyga in här. Egentligen borde jag fila på mitt CV för ett jobb jag ska söka som Butikschef i en inspirationsbutik för HSB:s medlemmar. Hur låter det?

Himmelbit: Hur är det bara möjligt att sy ett så fint lapptäcke?? Det är helt sjuuuukt snyggt (som Grynet skulle sagt) Jag är så himla impad så det är inte klokt. Vilken tur din familj har som har en sådan händig mamma.

• Ninizen

Kajsa: Lycka till med kalaset idag. Kan ju inte bli för mkt rosa väl..?

Vill ni så kika in i mitt bildgalleri och kolla in mappen "nya lgh". Jag har pysslat lite de senaste dagarna. Ja inte alls så fina saker som ni tillverkar, men ändå.
    Bland annat tillverkat en liten häst till min son. Köpt en underbar glaslykta för ynka 39 kr på Plantagen som jag ställt på ett fat från Åhlens. Även det superbilligt. Känns bra med tanke på alla andra pengar man sätter sprätt på Har även köpt en fotoram från Sia, dock ej så billig. Inte heller det stora fatet på avlastningsbordet var så billigt *harkel, harkel* Men det var ju sååååååå fint. Det var tvunget att  följa med mig hem. Jag ni vet ju hur det är.

• Ninizen
    miniGrynet skrev 2008-02-02 16:21:59 följande:
    Jag har hittat mitt drömskåp!!!!! Men ack så långt bort.... Vad kostar det att frakta med något företag tror ni, är det någon som vet? Det rör sig om ca 65 mil... Antar att det är dyrt....
    Kan du länka?? Vi vill se!
  • Ninizen
    miniGrynet skrev 2008-02-02 16:41:31 följande:
    Bara ingen snor det, då blir jag riktigt ledsen! Försöker nu leta runt efter någon/något som kan frakta det till mig till en rimlig penning... Ska kolla med min bror som kör budbilar ibland runtom i Sverige också. Han och resten av familjen kommer tycka att jag är galen!
    Attans så fint!!! Nu när du har paxat det, vågar du säga vart det är någonstans

Sådana fina skåp hittar jag inte här nere i Skåne. But why???
  • Ninizen
    mimmi006 skrev 2008-02-02 18:09:20 följande:
    jag hittar bara fina skåp i Skåne med omnejd... vill ha ett drängaskåp! MiaM- Kenwood? Men det finns säkert billigare...
    Haha, ja DET har jag lyckats hitta här.

Men fina skrivbord och vitrinskåp är snudd på omöjligt.
  • Ninizen

Ser att det är fler som lägger fjärrkontrollerna högt

Himmelbit: Hur i allsindar kan du säga ngt så dumt. Inte behöver du vara självkritisk! Du gör så otroligt vackra saker och har bland det veckraste hemmen jag sett.  Sakerna du (och många andra här inne för den delen) tillverkar är för sjutton underbara och felfria.(Nu ser jag iofs lite dåligt och har inte glasögonen på mig som jag borde, men det kan jag vara rätt säker på ändå)

Svar på tråden Vita hem del 6