Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

juliah skrev 2007-11-28 06:51:43 följande:
    Åååå stackars liten  HUR kan man? Det där borde du försöka få fram till någon chef på stället. Säkerligen inte första gången.Hoppas Moa får bli bra snart igen! Usch, man får ju ont i hjärtat av att höra sådant.Karamell, jag ser inte heller på äntligen hemma, eventuellt om Lulu ska vara med, annars får det definitivt vara. De tillgodoser verkligen bara en sorts smak...den där Isabell skulle inte få kliva över tröskel till vårt hem ens under pistolhot Såå fina julkort ni visar på era barn, jag ligger lite lågt med det, hoppas på att aftonbladet knäppte några fina som jag kan skicka iväg som julkort.**Den 9:e december kommer tidningen ut och finns även ute på måndag** Håller tummarna för att det blir bra.
    God morgon Julia! Då ska jag hålla ögonen öppna efter aftonbladet här i FInland också, spännande! Det är säkert jättefina bilder!

Nu ska jag till tandläkaren, usch och fy men men... måste göras. SKa nog belöna mig med lite inredning efteråt
  • LinaoMatilda

Hej på er.
    Jag är hemma igen efter tandläkaren. Hann med lite shopping också.

Mimmaum: Vad fint med hyacinten i kronan. De är verkligen söta.

MiaMariah: Vad fint det blev. Köpte en vit amaryllis här om dagen jag också. De hade ställt den i en stor korgkopp och sprayat på grönt glitter Förvånad, nu står den i en vit kruka

Lasseliten: Vad fint med kransen, och bordsdekorationen är ju supermysigt!

Kajsa: Lägg undan dem i en låda, om du inte saknat dem efter ett år ska du kasta (eller sälja) annars tar du fram dem igen

• LinaoMatilda
    Ante4ever skrev 2007-11-28 13:27:54 följande:
    Hej!En liten fråga...Har sett en EL adventsljusstake som påminner om ett hjärta men fyra ljus i. Ellos hade men ingen vit...Har ringt runt till alla buitker jag kan komma på i en radie av 6 mil, men ingen har vita!Har ni nått tips...
    Nu bor inte jag i Sverige, men vad jag har förstått så finns det på Åhlens.
    Frida08 skrev 2007-11-28 13:49:24 följande:
    Hallå igen!!Vill bara säga att jag är såååå lycklig.... Vi har äntligen fått tag på fina köksmöbler till vårt "nya" fina hem!! Det är i serien Wilma från Mio som vi hittade på blocket å de e sååååå fina. Ville bara säga det till er som förstår hur lycklig man kan vara över detta!!
    Grattis! Va skoj Visst kan man bli lycklig av nya möbler!
  • LinaoMatilda
    Heaven81 skrev 2007-11-28 15:29:32 följande:
    Oj, orkar inte ens läsa ikapp allt I helgen fick jag äntligen lite tid över för julpyssel, har lagt in det mesta under JULEN 2007 i mitt galleri, välkomna in
    Fint!

Sylt: Fin korg. Vi har en mörkbrun/svart i vår lilla toalett. Den är under renovering nu, men finns lite efter (som eg är mellan) bilder i mitt galleri.
  • LinaoMatilda

Sylt: fortsättning... finns i mappen före/efter alltså. Var snäll och titta inte på toaletten i övrigt, den är under förändring. Märket på toapappershållaren är nord hjem eller hur det nu stavas.

• LinaoMatilda
    Vitadrömmar skrev 2007-11-28 15:31:34 följande:
    OT jag bara måste få skriva av mig.. uch dte här hänt ngt fruktansvärt hemskt.. jag vill inte starta ngn ny tråd bara skriva lite granna... jag "hänger" i denna tråden dagligen och det känns nästan som om jag "känner" er allesammans även om jag inte gör så mkt väsen här... däför känns dte som om jag kan skriva här!!Jag bor i Åmål... och dom som har läst tidningen idag har antagligen läst om en 23årig mamma som sitter misstänkt för att ha mördat sin snart 2åriga son och hon bor här i centrala åmål!!  jag är 23år bor i centrala åmål och har en gosse på över 1år!jag känner alldeles säkert denna människa och jag känner mig just nu helt förkrossad.det är värkligen jätte hemskt.. hur bär man sig åt nu? ngn jag känner, kanske till och med umgås med är misstänkt för att ha mördat sin son?? Det är säkert redan utspritt här i stan vem dte är.. men jag har varit i kanada i ngra veckor så än har jag inte höt ngt.. jag vågar knappt heller ringa ngn.. vet inte om jag vågar veta!!uch hoppas det var ok för alla att jag skrev här! känner mig endå lite "hemma i denna tråden" fasten dte var väldigt mycket utanför ämnet!!Linda 
    Fy vad otäckt. Kanske bra att prata med någon iaf. Kram
  • LinaoMatilda
    Sylt skrev 2007-11-28 15:42:52 följande:
    Den var fin, tänkte faktiskt köra svarta detaljer . Var kan man hitta den? Krokarna var också fina!
    Tack Krokarna är samma serie, finns med fyra krokar också har jag för mig. Det är danskt märke, men jag köpte dem i Finland. Inte farligt dyra heller.
  • LinaoMatilda
    Karamellfabriken skrev 2007-11-28 18:19:07 följande:
    Oj, vad rädd jag blev!Ni vet hjärtljusstaken från Coop. Jag satte upp den i fönstret precis nu och tryckte på knappen och PANG! Världens smäll, glödlampan slungades iväg och ett kolsvart rökmoln blev det.Usch det känns som att det kunde gått illa. Kan ni tänka er att vi installerade jordfelsbrytare i huset FÖRRA VECKAN. Den fungerade tack och lov.
    Fy vad otäckt! Tänk om det sagt pang när ni inte var hemma. Kunde ju börjat brinna.
Svar på tråden Vita hem del 6