Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

juliah skrev 2007-11-28 19:10:59 följande:
    Linaomatilda, åååh vilken fin ljusstake. Har aldrig sett en sådan, den var jättevacker verkligen!
    Tack, va snällt sagt av dig Den är från Kiruna, lokalt hantverk.
  • LinaoMatilda
    Karamellfabriken skrev 2007-11-28 19:11:29 följande:
    Äsch, vad konstigt det blev!Om man tittar i galleriet är en lite "upp-ljusad" och en något mörkare.
    Svårt att säga, den mörkare kanske?

Julia: Ja, där finns mycket vackert. Jag bodde där ett halvt år
  • LinaoMatilda
    Himmelbit skrev 2007-11-28 19:30:58 följande:
    Här kommer lite bilder. Inte på dagens shopping dock, men tidigare shopping...Nya soffan med en liten Himmelbit i:Eukalyptuskrans, köps hos Nublu:Adventsljusstaken som inhandlades på den trevliga shoppinglördagen:Kristallkrona.. hmmm, undra vad sambon kommer säga när han kommer hem.. :Två sådana här blev det igår - ytterligare en ska inhandlas imorgon:Ja, sen har det varit mer shopping idag men det får ni se imorgon!!
    Vilken söt liten kille i soffan! Och soffan är jättefin. Och allt annat du shoppat också
  • LinaoMatilda

Himmelbit: Och inte en enda gul bild

• LinaoMatilda

Septemberpyret: Missade ditt inlägg om soffan, men har kollat på den nu. Gillar den, tror den skulle bli jättefin vit. (fin som den är också )

• LinaoMatilda
    Septemberpyret skrev 2007-11-28 19:52:15 följande:
    Jag har bestämt mig, den blir vit nu åker målarkläderna på!
    Bra beslut! Lycka till
  • LinaoMatilda
    Himmelbit skrev 2007-11-28 19:54:10 följande:
    Här kommer lite gula bilder också - bara för din skull! Zinkstrut, köpt hos Nublu:Stooooort hjärta som ska få hänga på något bra ställe (ligger nu bara i soffan):Mistel - ska också få en bra plats. Neeeej, handdukskrok i badrummet är INTE en bra plats:
    Oj, det var ju meera fina grejer! Ser bara det fina, inget gult alls! Glad
  • LinaoMatilda
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-28 19:54:36 följande:
    Tjejer! Peppa mig lite är rädd för att förstöra skrivbordet om jag börjar måla.
    Vitt kan inte bli fel! Säg det 10 gånger såfort du börjar tveka.
  • LinaoMatilda

Jag såg ett så fint hus idag, en sån lykta liksom. Funderar starkt på att köpa det. Visst är huslyktor fina?

Svar på tråden Vita hem del 6