Ja, det är klart att du måste *hihi*... jag gillar alla, men det börjar bli för trångt här hemma.Himmelbit- njae, jag törs inte det! Då skulle vi ju åka om varandra, måste hitta på nåt annt sätt, typiskt att de inte har öppet på söndagar...
Problemet är det att jag vet precis var jag vill ha det. Men "hålet" där man lägger in ljuset är på "fel" sida, alltså sidan som skulle synas, på andra sidan är det ett gulligt hjärta. Nåja, det löser sig säkert
Det finns ju en massa olika varianter på det där fina huset. Finns det inget som passar bättre?
De hade bara ett där jag var. Ett man kan hänga på väggen om man vill. Taket lutar bara åt ett håll, alltså inte vinkel uppe på toppen (öh?). Fönster framtill och vänster sida har ett litet hjärta och högersida en fyrkantig öppning.
Värsta Supermamman skrev 2007-11-28 20:47:12 följande:
*sur* Hittar inte den jäkla målartvätten! Har ta mej tusan letat igenom alla ställen i hela huset flera gånger. Någon som vet något som går lika bra att använda istället? Klorin, avfettning? Eller ska jag skicka maken att handla?
Om du sandpapprar får du ju upp ytan lite, och tvätta innan med yes så får du bort fettet.
mimmi006 skrev 2007-11-28 20:48:25 följande:
Ja, det är gathuset! Tycker faktiskt bäst om det, men gillar det här stora också... kan hängas på väggen och finns på www.systerlycklig.se