Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

Tåfslan å Vifslans mamma skrev 2007-11-28 20:52:23 följande:
    Provar igen....
    Fint!
  • LinaoMatilda
    Sylt skrev 2007-11-28 21:25:13 följande:
    Ååååååh, måste ha zinkhus!!
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-28 20:55:50 följande:
    Mimmi: Underbart! *fick ett plötsligt behov av zinkhus*
    Javisst! Mera zinkhus till vita hemmen! Vi behöööver zinkhus! Skrattande
  • LinaoMatilda
    Septemberpyret skrev 2007-11-28 21:59:53 följande:
    Nu är soffan grundad och jag är trött så ska jag ska gå och sussa! Ha det gott allihopa!
    natti natt

ska sova snart jag också, väntar bara på att maken kommer hem.
  • LinaoMatilda

God morgon!

Karamellfabriken skrev 2007-11-29 09:51:54 följande:
    Idag ska jag minsann köra och reklamera ljusstaken på Coop. Har iofs inte kvittot kvar, tror ni man måste det?
    Kvittot måste man väl bara ha kvar om man vill byta eller lämna tillbaka, men nu har den ju gått sönder. Stå på dig!
  • LinaoMatilda
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-28 23:03:45 följande:
    Nu har jag målat skrivbordet och stolen en gång. Lite nervöst var det allt men det kommer att bli så fint!!Tyvärr saknar jag nycklar till det. Kan man ta med sig låset och försöka få nya till vilken nyckelgubbe som helst?Kajsa: Surt! Bläng på gubben från mig. Vad kul det lät med julkväll i blomsteraffären.Tråkigt med skrivbordet men kul med hyllan.Karamellen: Tänk vad mycket lull du kan få för 800:-!  Jag hade hoppat de vita listerna.
    Har du några gamla nycklar kan du prova, de kan passa. Eller kanske nyckelgubben har det annars kanske han kan fixa ny.
  • LinaoMatilda
    Kajsa M skrev 2007-11-29 10:02:23 följande:
    Fick åka hem idag från jobbet. Mår inte bra. Blev väl smittad till slut i alla fall av magsjukan.
    Åå stackare. Ät vitpeppar och hoppas att det inte är magsjukan.
  • LinaoMatilda
    mimmamum skrev 2007-11-29 07:15:44 följande:
    Godmorgon! Fy måste fortsätta klaga lite, huvudvärk, halsont och näsont! Snyft, vill ju inte bli sjuk nu, jag ska ju adventspynta!Har inte läst igenom allt vad ni skrivit, kikar in lite senare igen!
    Krya på dig!
  • LinaoMatilda

Tråkigt att MM mår dåligt, och att er shoppin/träff inte blir av. Men låter kul att åka och kolla på julskyltningen med familjen iaf Julia.

• LinaoMatilda
    MildaMaränger skrev 2007-11-29 10:08:28 följande:
    jag har en bok med leila... den är mysig men jag skulle hellre önska mig vinterns söta..
    Ah, där är du Tråkigt att du mår dåligt, hoppas det ger med sig snart.
  • LinaoMatilda
    MildaMaränger skrev 2007-11-29 10:12:09 följande:
    tack... det är inte skoj men man får stå ut.. får shoppa med julle tidigt i vår istället..
    Om det är någon tröst så betyder väl illamående mycket hormoner och bra graviditet
Svar på tråden Vita hem del 6