LCroft skrev 2008-01-02 13:56:14 följande:
Tack igen för alla grattisar Fluffis: Jag börjar så fort jag fått dagvårdsplats åt Ida och skolat in henne. Var idag och lämnade ansökan och det är rätt så fullt hos dagmammorna här omkring *iiik* Men de måste ju ordna plats och nu håller jag bara tummen hårt för att vi får en bra dagmamma! Vet ni, det här är en helt sjuk dag! För en liten stund sedan ringde de från sjukhuset och erbjöd mig jobb där med Hon som jobbar på gyenkologiska polikliniken ska dela tjänst i ett år. Men jag tackade nej.... Vilken tur att hon ringde från Blossom tidigare idag annars hade jag nog tackat ja till sjukhuset. Har varit på gyn tidigare och trivs jättebra där men det är bara ett år och sen är det en massa inhopp igen, nån dag här, nån dag där.. Inte helt bra när man har familj direkt.
men oj! Grattis till det med

Det verkar som om man förr eller senare skulle stöta på dig någonstans

malins79 skrev 2008-01-02 14:02:19 följande:
Kan detta vara en Leksandstol?Kajsa det är hemskt att bli så yr. Jag har blivit det också några gånger inget kul när golvet börja gunga
Ingen aning, men hoppas du får svar!
LCroft skrev 2008-01-02 14:08:56 följande:
Tyvärr kan jag inte hjälpa dig, har ingen aning *skäms*Glömde ju berätta att jag beställt ny soffa idag också, blev klart imorse att mannen kommer att börja träna första laget i hockey igen, inte så länge den här gången säsongen tar slut 16 mars, men jag förhandlade in i kontraktet en ny soffa åt mig själv *asg* Och shopping pengar givetvis! Jag som får dra största lasset här hemma varje kväll när han är vid ishallen
Ha ha. Bra förhandlare är du också!!!

MiaMariah skrev 2008-01-02 14:12:21 följande:
Underbara fönster!
tack

Mori skrev 2008-01-02 14:44:08 följande:
Får kolla upp det! Finns hon här på fl?LCroft: Många grattis!! *avis, men inte missunsam*Fluffiga moln: Underbara fönster, jag letar efter sånna att sätta spegelglas i. Några tips?Nu är jag också på jakt efter en fin almanacka/filofax till skolstarten, gärna en via internet eftersom utbudet i min lilla hemstad är extremt litet Tips mottages tacksamt!
tack
Nej, jag har inga tips förutom loppis, auktioner, blocket, tradera... Hoppas du hittar!
Kajsa M skrev 2008-01-02 17:56:27 följande:LCroft*********Men vilken dag! Flytet brukar komma i flertal! Skönt att kunna välja!Jag vet inte vad det är men det är säkert ingen fara. Har sovit middag idag, och gått en långpromenad nu i eftermiddag. Får se om det känns bättre imorgon.Fluffiga moln***************Åhhhh vilka fin fönster! Kommer bli superfint med kort i!TAck för omtanken!Malin********Det skulle kunna vara en leksandsstol, men jag är inte heller säker.Tack för omtanken du också!Sunmaid78***********Jättekul att se dig igen! Välkommen tillbaka och glädjande att du blivit kär på nytt!
tack

LCroft skrev 2008-01-02 17:56:55 följande:
Segt, segare, segast! Slapp inte in här och sen utslängd... Nu mina vänner ska ni få höra, har inte bara fått ett eller två arbetserbjudanden idag utan TRE!!! Det sista är verkligen intressant med, inget som har med inredning att göra men ett bra jobb, med bra lön och bra arbetstider som säkert är riktigt intressant det med. Fast jobb det också! Gissa om det snurrar i mitt huvud idag? Imorgon måste jag meddela till det stället om jag vill ha det eller inte, hjälp!!!
Nä nu skojar du!!! Herregud vilken dag

Snacka om flyt!!! GRATTIS!!! Var Blossom fast tjänst??? Isåfall röstar jag för det!!!
Kajsa M skrev 2008-01-02 18:00:27 följande:
Men alltså vad händer med mina inlägg?dubbletter och utdragna, förstår inte. MalinFör mig har FL strulat idag förmodligen har det gjort det för fler eftersom det varit så tomt i tråden i
eftermiddag.Nu har jag målat sista strykningen på garderoben och strukit nya skåpet i köket med vit färg. Blev MYCKET bättre i rent vitt än den där dassiga färgen IKEA målar det i. Kan visa kort lite senare.Idag pratade min mamma med en mäklare. Hon berättade att hennes dotter bloggar om inredning. Hon sa att den heter ngt med busiga barn. JAHA! Sa mäklaren. Är det hon som har bloggen blandkuddarobusigabarn.JA! Så heter den svarar mamma.Ja men den följer jag dagligen svarade mäklaren.Kul! Är ju inte ngn jättekändis i bloggvärlden annars, så det var ju kul att ngn fattat tycke för den.
Jag följer också din blogg! Inte varje dag, men nu och då

Jag förstår att du har flera läsare, blir inte alls förvånad

Du har en fiiiin blogg!!! Ser framemot bilder som du lovade