Vita hem del 6
Bea - Jo, visst är han... Fast han saknar nog sin spjälis lite...vi pratade lite om den vid nattningen. Numera når han dock strömbrytaren till sänglampan, så vi hade lite disco innan han ville somna. tänt, släckt, tänt, släckt...
Bea - Jo, visst är han... Fast han saknar nog sin spjälis lite...vi pratade lite om den vid nattningen. Numera når han dock strömbrytaren till sänglampan, så vi hade lite disco innan han ville somna. tänt, släckt, tänt, släckt...
Bea - gääärna fler bilder!
Gillar kobran! Har faktiskt köpt en sån där gammal telefon med snurrskiva att hänga på väggen. Tyvärr kan den inte användas än...har bara ett(!) telefonuttag i vårt hus. Och man vill helst inte behöva ringa bråskande samtal med en sådan telefon...oj, vad lång tid det tar att slå nummret!
Bea - klart du ska behålla den som den är! Sååå fin! Säger som Mimmi, vart hittar du allt fint?!
Bea - superfin den med! Och tack för tipset...har en liknande vagn...inte lika fin dock...blir ju perfekt att ha den som bokvagn! Perfekt!
AH, mimmi...så då kanske jag inte kan använda den...Tur att du preppade mig lite
Ännu mer intresserad på kobran!
mimmi - vet inte riktigt. Vilka fäger finns det att välja på? OM kobran finns i ljusblått skulle jag välja den tror jag
Mimmi - har du köpt den ljusblå radion? Senil
Nu ringer det en klocka...blir avis igen Mimmi! En sån vill jag också ha ju...