Inlägg från: lasseliten |Visa alla inlägg
  • lasseliten

Vita hem del 6

Får nog ta och spara lite tror jag. En sån svart skulle passa perfekt i vår kök...och du kanske min falsksång inte skulle höras så tydligt... win-win eller hur?!

• lasseliten

Oj, så snabbt tiden går när man har roligt! Dags för sängen. Imorgon ska vi på 4-års kalas. jag har gjort snickerskakor att ta med...har faktiskt inte smakat på dem...Så svårt att låta bli, kommer bli ännu svårare imorgon med en massa godsaker framför ögonen...får nog somna med nått fiffigt mantra svepandes genom huvudet...jag gillar inte socker, jag gillar inte socker..

Natti!

• lasseliten

Hej!

Peak- såg att du funderar på tapet i barnrum. Vi har en beige med vita stjärnor i sonens rum. Seside heter serien. Är det från Borås tapeter kanske? *Glömsk* Vi köpte madrassen till Ebbes säng på jysk. Hans växasäng är en gammal variant, så madrassen behödes modifieras en smula. vi köpte en ganska tjock madrass, tycker att madrassen till spjälsängen kändes så tunn.

sonen blir 2 år i slutet av mars och vi byter säng nu. Det har funkat bra de två nätter han har sovit där...inga tendeser på att hoppa ur än...men förbereder mig på ett "bakslag" .

• lasseliten

God kväll!

har varit en sväng till Örebro och kollat in lite rea, lite snabbt bara. Hittade inget till mig och min bulliga mage...men en fiiin kofta till Ebbe på POP iaf. 3 renar från åhléns fick också följa med hem   

tack snälla birks och Mia! Generad Men jag är ju en copy  Den hästen är ju förlagan...

GRATTIS Lina i förskott!  

• lasseliten

Hej vänner!

En till 80:a anmäler sig

Lina - GRATTIS igen, hopppas du får en superduper födelsedag!

Bea - jag hittade renarna vid tyget, typ. Fanns en stor låda med kuddar nära. Rakt bakom kassan närmast utgången. Hade jag vetat att du letat hade jag sååå klart köpt till dig med! Halva priset var det med....skynda fynda!

Svar på tråden Vita hem del 6