Inlägg från: lasseliten |Visa alla inlägg
  • lasseliten

Vita hem del 6

Mimmi - ääälskar ert kök! Som taget ur nån läcker inredningstidning!

Mimmamum - Åh, har du luktat bebis..avis! Skulle ha fått besök av en liten bebis innan jul men då fick Ebbe ögoninfektion så vi fick lov att hoppa det Hästen blev jättefin måste jag också passa på att säga!

knyttis - ska bli spännande att se er fina trapp sen! Lovar att det är värt allt slit!

• lasseliten

Så här sista dagen på ledigheten kom sambon på att han ska bygga in våra garderober. Han sliter och småsvär där uppe...hans första helt egna projekt, utan min pappa att fråga om råd

• lasseliten

Mimmi - jag har också lite vardagsångest! Ebbe har inte varit på dagis på länge..har varit sjuk och sen julledig. Känns nästan som att skola in honom på nytt! Hoppas bara att han inte tycker så!

Imorgon ska jag börja plugga inför en omtenta. Känns sååå tråkigt! Skittråkigt ämne gör det inte bättre!

• lasseliten

Gemelli - jag blir samhällsplanerare är det tänkt, inriktning fysisk planering och kulturgeografi. Jätteroliga kurser, oftast iaf Är så gott som klar, den här dumma tentan som släpar. var sjuk hela den kursen så nu har jag massor att lära, på kort tid

Svar på tråden Vita hem del 6