Vita hem del 6
Jag är trööött. Men T som är nattdjur bygger fortfarande garderob i vårt sovrum...Klart han ska få hållas men jag vill sooova
Jag är trööött. Men T som är nattdjur bygger fortfarande garderob i vårt sovrum...Klart han ska få hållas men jag vill sooova
Jea - OM jag någonsin skulle få en kitchenAid skulle jag välja en vit...men creme är också såklart fiiint! Den i metallfärg är också fin! Bra hjälp va?!
LCroft - jättefin soffa! Tycker också att det är fint att blanda brunt och vitt! Den ser superhärlig ut...och klart plus att inte behöva tvätta lika ofta
Lampan är väldigt lik den jag har i köket. Kanske är det samma? Tycker så klart att den är snygg!
Juliah - grattis till KitchenAiden...vilken färg blir det?
Bea - åh, vad roligt med fynd! Nyfiken! bilder tack
LCroft - min lampa finns i bloggen om du vill kika...skrolla ner lite så hänger den vid kransen...om du vill se alltså
Lynn - har inte heller någon aning. Jag har en trappkorg från bruka...om det kan vara till någon hjälp...Fast vet inte någon sida som säljer bruka...
VSM - men den ni har är ju såå fin! Hm, Juliah visade en fin lampa förut. Kommer du ihåg den? Kanske finns i hennes galleri?
Mimmi - är du nöjd med radion?...Snälla säg nej!
LCroft - vad roligt! GRATTIS! Tror att du kommer att trivas med ditt nya jobb. Har jobbat med något liknade och det var jättekul. Spindeln i nätet liksom. Vad är det för företag?
Mimma - GRATTIS! Sååå roligt! Supersöt kanin med!
Låter verkligen toppen LCroft! SÅåå glad för din skull!