Vita hem del 6
Men bea - sorry, klart du får kika in hos mig!
Gemelli - visst kommer du in hos mig?
Men bea - sorry, klart du får kika in hos mig!
Gemelli - visst kommer du in hos mig?
Toola - jättefina bilder du visar! Vad pysslig du är! Kan du inte smitta av dig lite?
Gemelli och maria - tack å tack! Mattan är från ikea. billig och fin! Superkombo!
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/50112571 Mimmi och Juliah som tipsade om den.
Peak - kanske kan de skicka? Om det bara är någon platta dvs
Dags för mellis...
Gott nytt år vita vänner!
GRATTIS LCroft!! Det låter ju heeelt perfekt! Anade att det var nått sånt på G
God morgon!
Ebbe sov i sin nya säng inatt! Oj, så stor han har blivit! Spjälisen var liksom den sista bebisgrejen...
Sambon är sjuk idag...hög feber. Snön yr utanför fönstret. Hm, vad har ni för planer för dagen?
Halvnytt i bloggen förresten.
hej!
Har inte kommit i på FL på hela eftermiddagen/kvällen.
Mimma - ert badrum kommer bli kalasfint. Har lådan med grönt kors, men är för glömsk för att komma ihåg priset tyvärr. Fanns i två storlekar iaf, det kommer jag ihåg
Himmelbit - avis
Mimmi - avis
Bea - ååååh, så fiiiint! Gillar allt! Superfina vimplar, sängkläder, filten...Jättefin bild med!
Vet du, Ebbe har faktiskt en likadan säng! Har precis fixat iordning den..han sover andra natten nu i den. Spjälisen är borta, och genast vart han 2 dm längre...
Fast, Ebbes säng har inget "märke" på gaveln? Nyfiken, står det nått?
Bea Precis! Ebbe har ännu inte förstått att han kan ta sig ur sängen. Undrar hur många kvällar det ska ta innan han också hoppar i och ur sin säng