Inlägg från: lasseliten |Visa alla inlägg
  • lasseliten

Vita hem del 6

Tack juliah och fluffis. Kom på det...brainstormade lite Har beställt på nätet...love nätshopping

Juliah - förstår att du blir matt av att tänka på det. Men ett varmt musfritt kök låter härligt. Vår nedervåning är alldeles för kall. Raggsockar på!

Vad tror ni om det här? Potential?

http://www.blocket.se/vi/14435863.htm?ca=8_s

• lasseliten

God morgon!

Trött! Har haft en hostande Ebbe hos oss i sängen. Han har sovit på mig hela natten. Småfebrig och då måste vi ha koll eftersom han får feberkramper... *sorry för gnället, nu är jag klar*  

LCroft - förstår att det är pirrigt! Men jättespännande också. Tror att det kommer gå suoerbra för Ida på dagis och för dig på jobbet! KRAM! 

Juliah - ha så kul på mässan! Avis såklart, och förväntar mig en utförlig rapport. Hoppas att du och frupuffen stöter på varandra!    

• lasseliten

Ja, Lcroft det är sååå svårt att sova när Ebbe är sjuk. har hemska minnen från den första krampomgången och de sitter i. Visste ju inte vad som hände då....trodde  faktiskt att han dog Gråter Såklart var mannen iväg på tjänsteresa då också. Bara tur att mina föräldrar var hos mig just då.

• lasseliten

Mimma - badrummet blev superfint! Verkligen! Har också köpt tidningen idag. Bläddrade i bilagorna innan jag köpte  så jag visste att det blev rätt tidning    Hälsa din vän att hon har ett underbart hem Mimma!

• lasseliten

Mori - svårt när man inte är på plats. Men det känns som om du skulle kunna "mjuka upp" hallen med lite textilier. Vitt tygdraperi för garderoberna kanske? Matta?

• lasseliten

God morgon!

E är sjuk så det blir sjukstuga här hemma med. Ska försöka plugga lite när tillfällen ges...men de kommer ju inte bli många sådana

Roligt att det börjar bli klart lillafruluva. Som du har slitit! OCh fort har det gått med! *impad*

• lasseliten

DLL - tentatillfället är den 9 feb. Massor att lära!

Mimma - tack. Roligt med kyrkis. Vårt kyrkis har inte öppnat än efter juluppehållet. Alltid mysigt att komma iväg och leka tillsammans, och träffa andra mammor och barn.

Svar på tråden Vita hem del 6