Inlägg från: MiaMariah |Visa alla inlägg
  • MiaMariah

Vita hem del 6

Sylt skrev 2007-12-09 13:15:21 följande:
    Jag har bilagan framför mig. Det är en raffig dam på utsidan (inte Julia, fast hon också är raffig...). Reportaget var jättefint, men tre sidor går ju såå fort. Hade velat ha mer
    ja, tre sidor är ju rätt futtigt, julia borde fått fler..
  • MiaMariah
    juliah skrev 2007-12-09 13:22:42 följande:
    Syltan, iiih, jag som trodde att du skulle tro att det var JAG på framsidan Inte min dag idag, trött, ingen make i sikt ännu. Griniga barn, jag for igenom en fönsterruta med handen, ja det är sant så nu är det kallt hemma och ett fönster i spillror.Stökigt, smutsigt ja jag skulle kunna klaga lääänge...Mia, så skojigt med zinkhuset, de är ljuvliga!Jag ska ta mig tusan fota hela veckan lång som kompensation för det pluttiga reportaget.
    Nämen, usch vad otäckt med handen och fönstret! Vad hände?
    Tack, ja, jag är väldigt glad för mitt zinkhus.. Ska fota imorgon, nu är det för mörkt.
    juliah skrev 2007-12-09 13:28:17 följande:
    Jag borde fått framsidan! Obs! Skämt!Jag köper aldrig Aftonbladet, trodde faktiskt inte att de körde halvnaket på framsidorna, lite halvbilligt försäljningsknep kan jag tycka...
    Klart du skulle haft framsidan Skrattande
  • MiaMariah

Jag har sett era söta, har inga barn själv ännu men kunde inte låta bli..

Bilden “http://www.familjeliv.se/krypin/miamariah/gallery/phpo6qsff.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.

• MiaMariah
    LPW skrev 2007-12-09 13:45:56 följande:
    Den är underbar!!! Stod och höll i den själv igår men kunde inte förmå mig till att köpa den eftersom vi inte heller har några barn, men jag kanske skulle ha slagit till trots allt...
    tack! ja, jag har också hållit i den ett par, tre ggr och till slut nu kunde jag inte låta bli.. man har ju barnasinnet i behåll kan man skylla på Flört
  • MiaMariah

Underbart reportage juliah men håller med föregående talare att det borde varit mycket längre.. Men var stolt, kanonfint!

LPW - den finns nere på Ica men se till att köp den bilagan med den lättklädda tjejen!

• MiaMariah
    Peak skrev 2007-12-09 15:45:30 följande:
    åh var ju på stan förut och gick och tänkte att idag ska jag köpa aftonbladet!! De hade inte öppnat butikerna än (vi var och åt frukost på ett ställe då) och sen glömde jag det!! Attans nu måste jag ju ut igen Så nyfiken nu på Juliahs hem!!Lowe fick ett par jättesöta fårskinnstofflor av mamma när vi var i gamla delarna av Örebro, Wadköping på julmarknad och när vi kommer hem är de borta ur korgen på vagnen!! Måste ha tappat dem!?
    vad trist med tofflorna..
    FruPuffen skrev 2007-12-09 15:37:38 följande:
    Jag var först att skriva i nya tråden .
    Skrattande grattis!
    Kajsa M skrev 2007-12-09 16:01:20 följande:
    Har kämpat halva eftermiddagen, gjort barnen fina, gjort i ordning en mysig julmiljö för att ta årets julkort. Men det blir bara fiasko. Antingen är ena tjejen bra eller den andra. Aldrig på samma.Så här blir det nog köpta julkort i år.  för inte kan man väl skicka på bara ett av sina barn? Känns lite taskigt mot det andra barnet.PeakVad tråkigt! Hoppas de kommer tillrätta! Men det kan ju vara svårt förstås.Ja nu vet jag inte hur jag ska göra. Spara pengar och köpa det lite senare eller satsa på nordik-bordet som jag kan få i julklapp.
    kan du inte leka lite i typ photoshop och mixtra ihop de bästa korten?
  • MiaMariah
    Peak skrev 2007-12-09 17:24:51 följande:
    tjohoo igen - är det bara jag här idag På vägen till Ica och Juliahs hem hittade vi tofflorna!! Någon vänlig människa hade lagt upp påsen på en buske! Mamma måste ha tappat dem på väg till sin bil en bit bort från oss. Vad glad jag blev igen Och Juliah - fint hem och repotage! Men synd att det inte blev fler sidor man ville ju se mer!!
    men vad skönt!
    HelenS skrev 2007-12-09 17:18:01 följande:
    Måste bara fråga er om ektorp sofforna, blir de nedsuttna snabbt? Såg en bild på blocket och tyckte då att den såg lite ihopsjuken ut...
    makens bror med familj har ektorp och den är rätt nedsutten i mina ögon men det verkar väl vara rätt olika, de flesta brukar väl inte bli det efter vad jag hört..
  • MiaMariah
    alabaster skrev 2007-12-09 17:33:59 följande:
    juliah nu har jag också läst repotaget. Vad fint det blev! Men som alla andra säger, det kunde varitlängre så att vi fått se mer! Min man sa "vad synd att de inte tog med mer från övervåningen, det ärju så fint där" (vi tittade ju på ert allrum igår när vi visade sofforna). Jättefint repotage, verkligen!Och väldigt fin familj! lillafruluva - vi har lattefärgade väggar i vardagsrummet. Egentligen vill jag ha vita men tapeterna är så pass fräscha och sovrummen är fulare så vi gör de väggarna vita först. Vet inte hur mycket vi vill greja hellereftersom vi hyr vårt boende och inte tänker bo här för alltid.fru puffen så sött! Förstår att hon inte kunde låta bli Kajsa jag tycker att det som fluffiga moln visar är fint... så jag säger två kryss Men juliah! Hur gick det med din hand när den for genom rutan? Och: Jaaaaaaa fota hela veckan och visa oss!!! *hoppar och studsar*Miamariah - å de är ju för söta de där grisarna! Jag har även sett vita med röda prickar som jag tyckte var så söta Kajsa - det är till att ha ambitioner! Själv var jag nöjd om båda mina lyckades fastna på samma bild
    tack! de prickiga har jag faktiskt inte sett..
  • MiaMariah
    HelenS skrev 2007-12-09 17:51:25 följande:
    Tack för era svar!Brukar de se ut så här efter ett tag?www.blocket.se/vi/14269533.htm
    ja, precis så ser den soffan ut som jag berättade om..
    alabaster skrev 2007-12-09 18:11:59 följande:
    De kanske är av ett annat märke? Jag såg dem i ett skyltfönster bara och tyckte att de såg ut som din gris, men det kan ju varit något annat fabrikat förståss.
    du fick visst svaret från Hvita sinnen Skrattande
    juliah skrev 2007-12-09 18:50:45 följande:
    Hahaaa, du tog orden ur min mun!Tack igen ni snälla söta rara för fina ord, jag blir jätteglad!Nu står jag i full färd med att fixa iordning för nästa fotografering men detta blir ngt helt annat...som tur är! Helena Skarp verkar vara en så rar människa och det känns bra i magen inför det här.mia, tycker definitivt att man kan ha en gris utan barn, den är ju alldeles underbar, tror att varje människa behöver en Maileggris hihi!Peak, å vilken tur ni hade!Jag skadade inte alls handen, konstigt nog, men nu är ju glaset borta och vi har satt en dunkudde för, snyggt...kajsa, spara tycker jag...
    hihi, ja, absolut, hur kan man låta bli Flört
Svar på tråden Vita hem del 6