-
-
Mori: och det bästa är att den är min!
-
Har ni tjejer ngt bra tips på hur man kan piffa till vita panelgardiner?
Köpte nya idag, men tyvärr blev det nästan för vitt, de lixom flyter in i väggarna.
Var på rea också så jag har ingen bytesrätt, och på ngt sätt känns det ändå som jag vill ha dem. Men det skulle behövas ngn liten detalj?
och det är den jag hoppas att ni kan tipsa om!
-
Har ni tjejer ngt bra tips på hur man kan piffa till vita panelgardiner?
Köpte nya idag, men tyvärr blev det nästan för vitt, de lixom flyter in i väggarna.
Var på rea också så jag har ingen bytesrätt, och på ngt sätt känns det ändå som jag vill ha dem. Men det skulle behövas ngn liten detalj?
och det är den jag hoppas att ni kan tipsa om!
-
sorry för terrorn!
FL verkar trassla lite för de flesta just nu!
-
Lite OT, men är det ngn av er som har ngt bra tips på vad jag kan ge min man i present?
Han fyller 30 i början av mars, vill ju ge ngt speciellt men inte alltför dyrt.
-
Pärla- tack för tipset, nu har vi ju precis byggt nytt hus och de flesta verktyg har inhandlats tills vi började bygga, + att han jobbade hela förra helgen med upphängning för dem i garaget! (lustigt sammanträffande).
Fler tips mottages tacksamt!
-
Anna skipper tavlan kanske man ska ta och ge till dagispersonalen i sommar present
Kan hänga i personalrummet och ge dem dåligt samvete när de fikar
-
Passar på att skriva en sista gång i min ensamhet!
Ska snart hämta trollen på dagis, och imorgon börjar jag jobba igen! efter 2års föräldraledighet+ sjukskrivning! Känner mig väldigt splittrad, visst vill jag jobba igen men det är ju nu när våren och sommaren kommer som det är roligast att vara hemma!
Har ibland kännt mig otroligt less på mina egna barn fram emot em, när (som fler av er har sagt) man har kört bilarna fram och tillbaka 100ggr, eller sjungit lilla snigel och dansat med Freja i timtal (känns det som)
Så jag hoppas att jobbet ska få mig att längta efter mina egna, och att jag kommer ha mer tålamod med dem.
Hur har det varit för er andra?
Sorry för ett inlägg som inte har ngt med vitt att göra!
-
Numberone- vi har köpt burkat typ den du visar på bild 2 på öb, billigare än ikeas + att det fanns väldigt många olika storlekar, fanns dessutom både rund och kantiga!
Ett tips bara!
-
Är det ngn mer som kan komma på ngt bra presenttips, till mannen min som snart fyller 30?
-
Juliah- Vad är en IPAL?
-
Bohuslän
MiaMariah - Torslanda/Göteborg (HR/3:a)
Det Ljuva Livet- HisingsKärra/Göteborg(Villa 282kvm)
Dalarna
MHow - Leksand (stuga 45kvm/snart sekelskift"lägenhet i villa" på 125kvm)
Gästrikland
FruPuffen - Gävle (Villa 115 kvm + 31 kvm gästhus)
Stockholm
MiniGrynet - Lidingö/Stockholm (Bostadsrätt/4:a)
Lillafruluva - Västerhaninge/Sthlm (HR/4:a)
Skåne
Ninizen - Klostergården/ Lund ( HR 4:a)
Småland
Himmelbit - Tranås (Villa 125 kvm plus snart ytterligare 60 kvm)
malins79 - Gnosjö (Villa ca 350kvm)
Västmanland
Truffles - Västerås (HR/5:a 116 kvm)
Uppland
Malwa- Enköping/Örsundsbro (villa 200kvm)
Finland
LinaoMatilda - Högfors (Villa 132kvm plus oinredd vind)