Inlägg från: Bandykillar |Visa alla inlägg
  • Bandykillar

Vita hem del 6

mimmi006 skrev 2007-11-23 22:59:31 följande:
    Tack, snälla! Jag har inte kuddarna framme/ framåt än så länge, det känns lite tidigt än... de är från Himla och jag köpte dem jättebilligt på rea förra året! Väldigt kul nu ... Har en till med god jul broderi på...

Ja det är ju så bra att handla på rean efter jul men jag brukar vara så trött på julen då. man vill inte lägga ut pengar på ngt som man inte ska ta fram förrän om 11 mån.

Jag gillar när det är halva rea priset

• Bandykillar
    mimmi006 skrev 2007-11-23 23:12:44 följande:
    *viskar* det var halva reapriset och ja, det sved då Har du bilder på köket? Jag är jättenyfiken på hur det ser ut nu...
    Jag ska ta lite bilder när jag fått lite mer ordning bara, nu ska jag sova
  • Bandykillar

Hej på er alla.
    Vilken härlig morgon att vakna upp till. 9 grader kallt solen skiner och så kom det lite snö igår. Synd att det nte är 1:a advent idag.

Man blir så glad när lillkillen sitter och äter frukostoch han ropar, mamma har du köpt nya muggar.
    Nej svarde jag men han gav sig inte utan jag gick och tittade på vad han menade.
    Han hade sett att jag igår satt fram glöggmuggarna.
    Kul när ngn ser vad man gör.

Nu väntar vi på ditt reportage juliah, kommer det en lördag?
    Vad ska ni hitta på idag då?

• Bandykillar
    Beatrize74 skrev 2007-11-24 09:03:36 följande:
    Blir så besviken på allt. Det händer ju inget på hemmafronten här. Nu skulle det äntligen bli lördag. Maken skulle lägga golvet i dotterns rum idag samt isolera klart i utbyggnaden. Äntligen skulle jag också kunna fara in till byn själv och fixa lite saker...i dagsljus...utan att stå där tjugo minuter innan stängning med två nyfikna småfrön med mig. Och så ringer makens mobil vid halv fyra. Krisläge på jobbet. Och det är där han är nu. För tredje helgen i rad. Känner mig så rackarns ensam och frustrerad här hemma på bygget. Vi skulle dessutom behöva gå ut och lyfta undan ett tungt bord och lite annat inför de stora snölagren. Eller varför inte bara dra iväg barnen i pulka till lekparken och ta med lite fika och vara en FAMILJ!?Jag är så besviken över att ännu en helg bara rinner iväg.

Fy vad tråkigt, man blir så besviken när det inte blir som man planerat. Vad jobbar han med din man? egen eller?

• Bandykillar

God morgon på er!
    Jag vill också måla våran trapp men målaren som vart här vägrar. Han säger att färgen slits bort så fort. Stämmer det ni som har målade trappor?
    Han kanske bara är lat vi får väl se om vi kan göra det själva.

Vilka mysiga bilder från NK´s julskyltning. Tror att vi ska en sväng till jkp idag men med barn så några klappar blir det nog inte.

Ja just det jag har också beställt ett hjärta med mina barns namn på en perfekt julklapp till mamma .  Ibland är det bäst att fixa det själv hihi   / Jennie

Himmelbit ska du till Ljungs imorgon?

Svar på tråden Vita hem del 6