Vita hem del 6
Ja det är ju så bra att handla på rean efter jul men jag brukar vara så trött på julen då. man vill inte lägga ut pengar på ngt som man inte ska ta fram förrän om 11 mån.
Jag gillar när det är halva rea priset
Ja det är ju så bra att handla på rean efter jul men jag brukar vara så trött på julen då. man vill inte lägga ut pengar på ngt som man inte ska ta fram förrän om 11 mån.
Jag gillar när det är halva rea priset
Jätte fin den kudden också
Hej på er alla.
Vilken härlig morgon att vakna upp till. 9 grader kallt solen skiner och så kom det lite snö igår. Synd att det nte är 1:a advent idag.
Man blir så glad när lillkillen sitter och äter frukostoch han ropar, mamma har du köpt nya muggar.
Nej svarde jag men han gav sig inte utan jag gick och tittade på vad han menade.
Han hade sett att jag igår satt fram glöggmuggarna.
Kul när ngn ser vad man gör.
Nu väntar vi på ditt reportage juliah, kommer det en lördag?
Vad ska ni hitta på idag då?
Fy vad tråkigt, man blir så besviken när det inte blir som man planerat. Vad jobbar han med din man? egen eller?
God morgon på er!
Jag vill också måla våran trapp men målaren som vart här vägrar. Han säger att färgen slits bort så fort. Stämmer det ni som har målade trappor?
Han kanske bara är lat vi får väl se om vi kan göra det själva.
Vilka mysiga bilder från NK´s julskyltning. Tror att vi ska en sväng till jkp idag men med barn så några klappar blir det nog inte.
Ja just det jag har också beställt ett hjärta med mina barns namn på en perfekt julklapp till mamma . Ibland är det bäst att fixa det själv hihi / Jennie
Himmelbit ska du till Ljungs imorgon?
Är det ngn som har ett gott recept på en enkel men god kaka att baka?. Ska ha lite fikagäster här nu på fm
VSM vi har ett liknande skåp som vi har slipat trärent men som jag vill ha vitt.
Man får plats med en massa saker i det. Perfekt i ett barnrum, hallen . KÖP
VSM det lät gott ska man dela päronen eller ha dem halva? Är det vanliga hasselnötter och mandel som man ska ha?
/ Jennie
Tack vsm nu ska jag åka och handla