-
-
-
Tack snälla ja X-räcket har jag härmat mimmi med. Blev jättebra.Karamellfabriken skrev 2007-12-01 12:23:39 följande:Bandy,Jättefint! Och vilket vackert X-räcke sen......
-
Här kommer lite fler bilder hoppas ni orkar se
Ett skåp i köket, vill ha ett högt vitt med lite kryss på. Ngt bra förslag???
Jag älskar allt med stjärnor på hittade billiga och bra boxar att förvara tex ljus i . Köpte både röda och blåa
Närbild på amarylisen och hyacinten
Matbordet just idag
Burspråket i v-rummet
-
Tack söta du. Ja ett sådant räcke är så underbart. Jag har fler bilder i mitt galleri om du vill kika (under standard)Beatrize74 skrev 2007-12-01 12:49:43 följande:bandykillar - superfina saker du visar. Sånt kryssräcke ska jag också sätta på vår altan när vi bygger den i vår.
-
Vilka härliga bilder. Jag tycker den svartvita. Den skulle bli kanon tror jagKaramellfabriken skrev 2007-12-01 11:27:55 följande:Tänkte göra en canvastavla av en bröllopsbild när vi renoverar vardagsrummet.Vilken är bäst?
-
Spark är ju så underbart. Minns mina barnvintrar hemma hos mormor och morfar med värme och glädje. Nu är min mormor och morfar sjuka. Så tråkigt och jobbigtDaggdroppen skrev 2007-12-01 13:51:36 följande:Mera vinter/julbilder från mig....Sparken hittade jag hos svärföräldrarna. Visst är den fin! Den är riktigt "jag" Grytan hittade jag hemma hos mina föräldrar och har tillhört min farfars föräldrar.
-
Kämpa på alla tjejer som har det jobbigt hemma med barn och allt annat som ska göras.
Min sambo jobbar också mkt men kanske inte som era.
-
Himmelbit nu lyser inte hjärtanstaken så fint längre. Tre av ljusen lyser starkare och ett som vanligt. K åkte ner till fyndlagret men de hade inga extra ljus. Visste inte om de kunde få tag på. Tror ni coop har?
F-n vad sur jag blir, den har lyst i några dagar bara och inte åkt i golvet Ska det inte hålla längre än så????
-
Jag vet inte, är det tro??? Oj måste vara försiktig nu då. Man måste väl få lämna tillbaka den annars blir jag galenBeatrize74 skrev 2007-12-01 17:31:48 följande:Är det samma sort som exploderade för någon häromdagen?