Inlägg från: Bandykillar |Visa alla inlägg
  • Bandykillar

Vita hem del 6

Ja visst är det tråkigt när dem är sjuka. Vet inte när jag fick full lön sist.
    Jobbar ju 75% så det blir inte så mkt när de drar alla vab dagar man har.

• Bandykillar
    Beatrize74 skrev 2007-12-10 08:41:57 följande:
    Japp...

Hur blev det då, väntar med spänning på att få se bilder.

Kan man få komma in till dig också och kika lite????

• Bandykillar
    Beatrize74 skrev 2007-12-10 08:49:54 följande:
    Vi har inte hunnit få ihop allt än....vi har fått ihop soffor, fåtöljerna och fotpallen samt monterat tevebänken...men det står inte på sina rätta platser helt och hållet då vi ska flytta ner vår tevemöbel vi har idag och dra kablar och flytta all mediautrustning till den nya ikväll...men...jag återkommer med bilder när allt står på plats och jag har piffat lite. Nu kan du komma in till mig om du vill (dock inga bilder på soffgruppen än då förstås)

Låter spännande, ska bli kul med bilder sen då

Jag  vill också ha en ny soffa helst en vit men jag vet inte om det går ivåran familj. Får nog vänta några år till.

• Bandykillar
    Beatrize74 skrev 2007-12-10 12:37:34 följande:
    Ja, jag har världens godaste, men det är under förutsättning att hon gillar oliver och vin och pesto???
    Det låter ju gott, Få höra
  • Bandykillar

Lilla fruluva, jag kikade runti din fina blogg en stund och såg att du tänkt måla om i ena dotterns rum. Hur har det gått eller är det ett projekt för våren.

Jag är sugen på att fixa till stora grabbens rum, han fyller 8 i vår. Ngn som har bilder på lite tuffa killrum att visa?

• Bandykillar

Tack VSM, jag tror att jag kan tänka mig svart och vitt. Vi gjorde ju om hallen nu och den är vit och svart randig. Jag gillar det tycker det är lite "fränt". Man går igenom hallen för att komma till hans rum. Kan tänka mig röda detaljer till. 

• Bandykillar
    Camilla R skrev 2007-12-11 12:32:02 följande:
    Nä, ingen har sett honom, ingen har hört något. Försovit sig tror vi inte längre på då klockan nu är så mycket och han gick från krogen vid 1-tiden och han var i stort sett nykter. Föräldrarna skall nu ringa runt till sjukhusen och jag bara skakar och vibrerar. Vet inte om jag upplever det "extra hemskt" eftersom ju jag var den som såg honom senast..

Hoppas att allt löser sig och att ni på jobbet kan stötta varandra. Förstår om du upplever det jobbigt. Kan du inte ta paus från jobbet så ni kan prata med varandra.

Kram jennie

• Bandykillar
    Camilla R skrev 2007-12-11 13:14:22 följande:
    Hej alla och tack för era goa kommentarer!Kollegan har nu dykt upp -gudskelov. Riktigt vad som har hänt vet jag inte, men han mår i alla fall ganska bra, så nu gör jag det med. Det är otäckt vad mycket man hinner tänka när man är mitt uppe i något sånt här...
    vad bra, att han kom till rätta
Svar på tråden Vita hem del 6