Vita hem del 6
MiaMariah: Jättesött
Lillafruluva: Hoppas att det går bra
Juliah: Hoppas att det går bra imorgon, slit inte ut dig bara.
Sänder över julstämmning till er som inte hittat den och hoppas att den infinner sig, snart.
MiaMariah: Jättesött
Lillafruluva: Hoppas att det går bra
Juliah: Hoppas att det går bra imorgon, slit inte ut dig bara.
Sänder över julstämmning till er som inte hittat den och hoppas att den infinner sig, snart.
VSM: Gud så söt finns den på nätet eller i butik?
VSM: Är det ett 1 ½ plans hus ni har? Med balkong på ena sidan?
Lillafruluva: Det var himla snyggt
Bea & Lynn: Känner så väl igen mig. Jag vill så himla mycket oxå men hinner absolut inte och nu i december har det varit katastrof. Undrar om andra har världens disciplin eller vad man inte gör egentligen. Man skulle jobba 50 % då skulle man må mycket bättre tror jag.
MiaMariah: Jättefint, kanske ska apa efter jag med, har frukt på mitt.
Mimmi: Jättefina. Tips att använda vanlig allmogefärg och späda med lite vatten så att den inte är så att den inte blir så tjock, men du får stryka några fler gånger då. Använder det när jag målar motiv på stolarna jag gör.
Lillafruluva: Du får inte luras så där .
Lisa: Jättefin kudde
MiaMariah: Vilka fina saker, gillade skåpet oxå
Juliah: Va skönt att det gick och kändes bra. Men va sjutton de är ju proffs. Kommer att bli ett jättebra reportage.
Heaven81: Jättefint i rummet, har alltid gillat deras rum skarpt.
Helt OT: Jag hatar denna magsjuka.... Lilltjejen spydde ner sig igen, har inte kräkts sen tidigt imorse de andra tjejerna har haft det. Vi vuxna har ont i magen men inget mer händer. Som tur är går det i alla fall över.
VSM: Gud så fint skåpet är.
Julia: Korgen blev ju som ny....
Vi fortsätter på sjukbanan, tack för era krya på er.
Malwa grattis till dig