• Busan

Vita hem del 6

MiaMariah: Jättesött

Lillafruluva: Hoppas att det går bra

Juliah: Hoppas att det går bra imorgon, slit inte ut dig bara.

Sänder över julstämmning till er som inte hittat den och hoppas att den infinner sig, snart.

• Busan

Bea & Lynn: Känner så väl igen mig. Jag vill så himla mycket oxå men hinner absolut inte och nu i december har det varit katastrof. Undrar om andra har världens disciplin eller vad man inte gör egentligen. Man skulle jobba 50 % då skulle man må mycket bättre tror jag.

MiaMariah: Jättefint, kanske ska apa efter jag med, har frukt på mitt.

Mimmi: Jättefina. Tips att använda vanlig allmogefärg och späda med lite vatten så att den inte är så att den inte blir så tjock, men du får stryka några fler gånger då. Använder det när jag målar motiv på stolarna jag gör.

Lillafruluva: Du får inte luras så där Flört.

• Busan
    mimmi006 skrev 2007-12-11 21:10:50 följande:
    Ja, det är silvergran... jämfört med en vanlig gran kanske en kungsgran drar mer åt blått. Busan- har du tips på bra sprayfärg också? Det skulle va praktiskt om det täckte bra också... fick spraya supermånga gånger, tog längre tid än att stryka med vanlig färg...
    Tyvärr. Brukar inte heller få det bra med spray... Men allmoge dä duFlört.
  • Busan

Lisa: Jättefin kudde

MiaMariah: Vilka fina saker, gillade skåpet oxå

Juliah: Va skönt att det gick och kändes bra. Men va sjutton de är ju proffs. Kommer att bli ett jättebra reportage.

Heaven81: Jättefint i rummet, har alltid gillat deras rum skarpt.

• Busan

Helt OT: Jag hatar denna magsjuka.... Lilltjejen spydde ner sig igen, har inte kräkts sen tidigt imorse de andra tjejerna har haft det. Vi vuxna har ont i magen men inget mer händer. Som tur är går det i alla fall över.

Svar på tråden Vita hem del 6