• Busan

Vita hem del 6

Lisa: Vilken himla fin kudde. Det borde gå att sy på ett redan klart örngott eller hur. Har så himla många "gamla" örngott skulle vara kul att använda dom så att de syns.

• Busan
    Lisa1981 skrev 2007-12-18 15:16:49 följande:
    Busan, ja jag åkte långt. Det blev väl i runda slängar 55 mil men det va det värt. Har ni svängarna förbi så är just butiken vita rummet värt ett besök.Vi har ialla fall ingen butik häromkring som har alla de fina märkena som hon hade samlat i en butik. Hon hade bla. englesson, EV, nyblom och kollén, lexington, bruka, sia mm.
    Absolut värt besöket men för mig tar det 10 min med bil till butiken, kan gå där och njuta hur länge som helst, dessutom är tjejerna supertrevliga och hjälpsamma, fast det märkte du säkert.
  • Busan
    malins79 skrev 2007-12-18 20:39:17 följande:
    Vad mycket fint dom har! Men jag har lite långt till Karlskoga, synd.
    Mmmm skulle mer än gärna köpa allt i butiken när man kommer dit så vill man handla, handla och handla. Det är inte alltid man går dit för att man behöver ha något bara att inspireras av miljön och alla vackra saker.
  • Busan

GodMorgon! Hoppas alla haft en bra jul. Har haft problem med datorn så jag har tyvärr inte kunna följa tråden men man har fått så mycket gjort tänk att man lägger så mycket trevlig tid vid datorn. Saknar det grymt mycket att inte kunna läsa och inspireras. Nu ska jag läsa ikapp en del i alla fall.

• Busan

God Fortsättning till er alla. Jag har hittat en jättefin klaffbyrå jag har letat ganska länge efter den stilen på ben och inte för många lådor, men inuti ser den ut så här. Kan tycka att den är lite tråkig skulle vilja ha lite mer gulligt inuti om ni förstår hur jag menar den kostar bara 200:-  Ska jag invänta en annan och hoppas på att det kommer. Jag har ingen direkt panik men det är det där med benen....

Bilden “http://www.familjeliv.se/krypin/busan/gallery/phpqphe7q.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.

Svar på tråden Vita hem del 6