Vita hem del 6
Lisa: Vilken himla fin kudde. Det borde gå att sy på ett redan klart örngott eller hur. Har så himla många "gamla" örngott skulle vara kul att använda dom så att de syns.
Lisa: Vilken himla fin kudde. Det borde gå att sy på ett redan klart örngott eller hur. Har så himla många "gamla" örngott skulle vara kul att använda dom så att de syns.
JohannaJ: Grattis till killen, skönt att han är äntligen ute.
Feffie: Du frågade om volangdynor, vet inte om du har fått svar. Men webbshop där det finns är cosas.se och fridasgard.se som jag har kikat på volangdynor. Det finns säker fler.
Lisa1981: Du åkte långt för att hitta något sånt fint. Vad kostade det? Dom har väldans mycket fint där.
Kajsa: Hoppas att ni slipper VKS.
Bea: Jättefint du har fått bra tips om möbleringen.
GodMorgon! Hoppas alla haft en bra jul. Har haft problem med datorn så jag har tyvärr inte kunna följa tråden men man har fått så mycket gjort tänk att man lägger så mycket trevlig tid vid datorn. Saknar det grymt mycket att inte kunna läsa och inspireras. Nu ska jag läsa ikapp en del i alla fall.
Och jag dunkade iväg en mammabeställning på nästan 1000 riksdaler men jag behövde det verkligen inkluderade en bikini, känns långt bort men ack så nödvändigt.
God Nytt År tjejer. Hoppas på ett nytt trevligt inredningsår.
God Fortsättning till er alla. Jag har hittat en jättefin klaffbyrå jag har letat ganska länge efter den stilen på ben och inte för många lådor, men inuti ser den ut så här. Kan tycka att den är lite tråkig skulle vilja ha lite mer gulligt inuti om ni förstår hur jag menar den kostar bara 200:- Ska jag invänta en annan och hoppas på att det kommer. Jag har ingen direkt panik men det är det där med benen....