Inlägg från: Vaniljdröm |Visa alla inlägg
  • Vaniljdröm

Vita hem del 6

Juliah, tack rara lilla du.
    Vad kul att du gillade sladden. Alla jag visat den för fattar inte riktigt varför jag vill ha just en sådan !
    Och så måste jag protestera lite: ERT HUS ÄR ABSOLUT INTE RUCKLIGT! Det är ett slott!
    Tror du att jag kan få komma in till dig igen? Tappade behörigheten till många sidor när jag bytte nick. *Snyft*

• Vaniljdröm

Bilderna finns i galleriet. Inte många men det lär bli fler framöver.......

• Vaniljdröm

Vilken gullig make du har Julia. Älskar den sortens överraskningar. Har du någon bild, vet inte hur den ser ut riktigt men det lät fint!
    Vågen kommer från Lisbeth Dahl och kostar ca 500 kr. Jag har köpt den i en liten butik www.landtlif.se
    Jag tror inte att de har någon e-handel men butiken är liten och familjär så de skickar säkert om man ringer dit.
    Annars kan jag säkert fixa. Jag är där med mycket jämna mellanrum !

• Vaniljdröm

Julia,
    Beundrar dem som gör saker i "rätt ordning". Jag är en mästare på att köpa på mig en massa i förväg.
    Vilka fina saker där var hos Västergården. Kanske man kan önska sig när man fyller år. Vill ha!

• Vaniljdröm

Jättefin mimmi, underbar!
    Här har det blåst under natten men mojnat nu. Hoppas att det inte blir mer än så.

• Vaniljdröm

Hej alla vänner!
    Tittar in lite hastigt och upptäcker att det börjar bli lite pastellig vårkänsla i de vita hemmen.
    Jättemysigt!

• Vaniljdröm

Vad kul Kajsa!
    Vi firade 16 år tillsammans i lördags. Vi har hängt ihop i exakt halva våra liv. Oj, så tiden går!

Svar på tråden Vita hem del 6