Vita hem del 6
Hej vänner!
Tänkte visa lite lördagspyssel i bloggen. Kanske piggar upp med lite bilder tänkte jag
Hojtar när inlägget är klart! *skyndar skyndar*
Hej vänner!
Tänkte visa lite lördagspyssel i bloggen. Kanske piggar upp med lite bilder tänkte jag
Hojtar när inlägget är klart! *skyndar skyndar*
Så klart! Men måste varna er som kör slanka linjen...
Jättefina byråer du visar Lina!
God morgon!
Mimma - förstår att du känner dig deppig ang. huset! Folk är inte kloka som lägger sig i på det sättet!
Ska jag ge dem en omgång? Men vi måste isf passa på nu, medan jag är stor och stark som en oxe...
(det är ju tänkt att jag ska vara mer lik en sparris snart) Mimma, du har ett fantastiskt hem och är en STOR inspiration för mig! Förstår inte var du får alla dina underbara idéer ifrån? KRAM!!!
Mimma - säg bara till så kommer jag och hjälper till...jag är jättestark!
Förstår inte heller hur människor orkar klanka ner på andras hem?! Har de inget bättre för sig?!
Usch, vad jobbigt det var att lämna Ebbe på dagis idag. Det har gått superbra sedan inskolningen i höstas, men fick veta i torsdags att han under veckan hade gått till grinden och ropat efter oss och varit ledsen. Han hade även gått undan och varit ledsen och längtat efter oss....Mitt mammahjärta svider och jag tycker att det känns såå tungt att lämna idag...Har era barn haft sådana perioder? E går bara 15 h i veckan och har varit en del sjuk så det har inte blivit så mkt dagis, kanske är det därför som han inte riktigt tycker att han trivs? Sorry, heeelt OT....
Tack fruPuffen för svaret! Känns på något vis skönt att höra att andra barn också har liknande perioder. Känns tungt att lämna honom nu när jag går hemma och hoppas på jobb. Jobb som med största sannolikhet blir heltid. Då kommer E ju vara mkt mer på dagis...och trivs han inte nu så hur ska det gå då?? Mammahjärnan snurrar och det känns inte kul att söka heltidsjobb längre.
Tack Camilla för dina ord! Ska höra mig för om det finns möjlighet för E att gå lite mer på dagis så han kommer in i gruppen bättre.
Tack söta vänner för era ord!! Ebbe är ju vårt allt och vi vill ju att han ska ha det bra. Hoppas och tror att det är övergående. Får se hur dagen har varit när jag hämtar.
Kajsa- har jag rätt att gå ner i tid direkt? Trodde att jag var tvungen att jobba ett år och sedan ha rätt att gå ner...
Ah, tack Kajsa...mkt bra att veta.
Nep, dags för lunch!
Kram!