Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita hem del 6

Daggdroppen skrev 2007-12-17 20:54:55 följande:
    Du är smart du Ännu det här med trä i tvättstuga... Vad ska ni göra annat där? Finns någon dusch? Då går det ju antagligen inte... men nog borde det gå att ha trä om det bara är lite ånga från torktumlare. Tänk bara på en bastu som är helt i trä...Eller?
    Vi ska ha tvättstuga och en groventré, ingen dusch. Utan en tvättho, tvättmaskin och torktumlare. Torktumlare har vi ingen ännu.
    Vi har trätak i vårt badrum och det är bara laserat och det har hållt de 7 åren vi bott här.
  • malins79

Bea, jag tycker det också ser lite trångt ut.
    Testa att flytta fotpallen till fotöljen och ta bort det runda bordet. Annars var det jättefint.

• malins79

Lisa, matsalsmöblen är jättefin.
    Vad fick ni betala? Jag tycker Leksandstolar är så fina. Vill själv ha det.

• malins79
    Karamellfabriken skrev 2007-12-18 15:05:12 följande:
    Hej alla kära vänner!Trots att jag kämpar varje vaken minut med köket händer det ingenting just nu känns det som.Men idag släpade jag iaf in vårt köksbord i köket igen. Oj, vilken lättnad att bara kunna sitta ner ordentligt igen.Tapeter, gardiner och kakel få väl komma efter jul.Nu när köksbordet är borta från vardagsrummet får det bli lite jul-röj därinne.www.familjeliv.se/krypin/karamellfabriken/gal...
    Jag förstår att det måste vara frustrerande att hålla på med köksrenovering innan jul när man vill ha det städat och fint. Men ni kanske hinner göra färdigt i mellandagarna?
  • malins79
    Lisa1981 skrev 2007-12-18 15:26:36 följande:
    malins 79: Det kostade ganska mycket om du frågar mig. 8 stolar och bord gick på 21000:- Får ha de hela livet nu
    Oj, då gick det bort...
    Men om du ska ha det hela livet så är det billig avskrivning
  • malins79

LinaOMatilda, jag tycker våra presbilder är lite lika, så jag måste alltid kolla två gånger om det är du eller jag som skrivit inlägget när jag kollar på bilden

• malins79
    LinaoMatilda skrev 2007-12-18 15:33:55 följande:
    hehe ja det är sant. Vill du jag ska byta?
    näedå, jag menade inte så. 
    Det tog ett tag innan jag fattade att det var du som skrivit några inlägg, jag kunde inte komma ihåg att jag skrivit dessa. Men sen kollade jag lite noggrannare och såg att det var ditt nick och inte mitt, men så har jag ju amningshjärna med.Förvånad
  • malins79
    Lynn84 skrev 2007-12-18 15:42:29 följande:
    Får man fråga lite försynt vad du gav för hela möblemanget. Om du inte vill skriva här så kan du väl inboxa mig..skulle gärna vilja veta vart du köpte det också? Det går bara att köpa genom Engelssons själva eller?*puckad*
    kolla inlägg 11447
  • malins79
    MiaMariah skrev 2007-12-18 15:45:43 följande:
    ja, jag berömde henne igår, helt otroligt snyggt!
    vem var först med en krans på Madonnan, du eller hon?
Svar på tråden Vita hem del 6