Inlägg från: MiaMariah |Visa alla inlägg
  • MiaMariah

Vita hem del 6

lillafruluva skrev 2007-12-12 14:28:43 följande:
    Allting var snyggt på bilden!!
    tack!
  • MiaMariah
    juliah skrev 2007-12-12 15:52:39 följande:
    NU har de åkt!Jag är trött, sliten och LYCKLIG! De gjorde ett fantastiskt jobb. Och nej, jag hann inte fota. Det är så mycket runtomkring och så har man barnen att ta hand om, så ni får hålla till godo med mina egen "stylade" julbilder framöver!
    Härligt! Berätta mer - hade de med sig saker att pynta med, hur såg det ut och fick du nåt denna gång?
    LinaoMatilda skrev 2007-12-12 17:40:05 följande:
    Hej!Julia: Va kul att det gick bra! Ser framemot bilderna, rätt som det är har det gått ett år MiaMariah: Så fint det blev med eucalyptusen!lillafruluva: Ajdå, hoppas det går över snart. Men tur det inte hände något värre ändå!
    tack tack!
    Mufflon skrev 2007-12-12 17:55:55 följande:
    MiaMariah o Heaven81, fina bilder!!
    tack!
  • MiaMariah
    Heaven81 skrev 2007-12-12 17:47:23 följande:
    nytt i mitt galleri, i barnens rum. Har bl.a målat ett micki kök vitt och gjort om lite:) välkomna!
    kanonfint!
  • MiaMariah
    Bilden “http://www.familjeliv.se/krypin/miamariah/gallery/phpuyeggr.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.

Jag gillar eg inte julstjärnor och definitivt inte röda men eftersom vi fick den så är det ju inte så mycket att göra åt Flört Tyckte de små röda stjärnorna på duken skulle räcka i år Skrattande
  • MiaMariah
    LinaoMatilda skrev 2007-12-12 18:52:25 följande:
    Hehe jag gillar tv-serien Vänner
    här har du en Monica Skrattande
  • MiaMariah
    LinaoMatilda skrev 2007-12-12 19:37:26 följande:
    hihi brukar du också gå till kemtvätten istället för liseberg när du ska roa dig? Gillar Monica stenhårt!
    hihi, nej men jag älskar att veckohandla till makens stora förvåning - och det bästa är när jag ska sortera in det i kyl, frys och skåp sen SkrattandeGenerad
    juliah skrev 2007-12-12 19:54:17 följande:
    Lina, inte livsviktigt men man retar sig ju på att man inte kan komma på namnet.Nu ska här ätas sen middag, måste få berätta om dagen för maken också! Ha en bra kväll allesammans!
    tack detsamma!
  • MiaMariah

Äntligen får jag åter nämna min blogg - nytt i bloggen och till dig/ni som gillar att anmäla - NEJ det finns inget att köpa och ingen pågående tävling!

hemochlycka.blogspot.com

• MiaMariah
    LinaoMatilda skrev 2007-12-12 20:02:04 följande:
    Ja just det! Ordning på hyllorna. Vi har ju klubb här ju Monica skulle nog platsa i vår klubb
    absolut Skrattande
  • MiaMariah
    LinaoMatilda skrev 2007-12-12 20:19:32 följande:
    Berättade för min man att jag inte är ensam om det där med alfabetisk ordning på böcker kryddor mm. Tänkte att han kanske tycker jag är mindre knäpp hehe men tror inte det hjälpte
    hihi, nä, min man tycker nog likadant om mig som din man tycker om dig - men då är du å jag i gott sällskap iaf Skrattande
    Busan skrev 2007-12-12 20:36:38 följande:
    Lisa: Jättefin kudde MiaMariah: Vilka fina saker, gillade skåpet oxå Juliah: Va skönt att det gick och kändes bra. Men va sjutton de är ju proffs. Kommer att bli ett jättebra reportage.Heaven81: Jättefint i rummet, har alltid gillat deras rum skarpt.
    tack snälla!
    eminabilic skrev 2007-12-12 21:25:25 följande:
    tjenix alla vita älskare..kikar in idag med o kollar om ni har någora inperations bilder el tips..tråkigt bara att man är oinbjuden hos folk så ma ninte kan kika på era fina vita hem..kram kram
    titta gärna in hos mig, jag har inte spärrat.
  • MiaMariah

Fler intresserade av julklappsbyte?

Julklappsbyte för förslagsvis 100 kr. Skriv in dig på listan senast fredag 14/12. MiaMariah lottar vem som byter med vem, meddelas lördag och så har ni fram till onsdag 19/12 på er att köpa och skicka paketet. Självklart byter vi nåt som gärna är vitt eftersom vi är vita trådare men andra färger funkar också.

Lista på deltagare:
    MiaMariah
    Bandykillar
    Mufflon
    Peak - tror jag Verkar kul men måste det vara helvitt? Måste fundera lite då!!
Svar på tråden Vita hem del 6