Sylt skrev 2007-12-11 13:21:51 följande:
Hej alla o tack för fina ord om verandan. Vet att en del ville se utsidan... letar bilder, idag går inte att ta fina bilder, vädret är uruselt!Vad mkt otäckt som är på gång! Såg att det ordnat sig med arbetskamraten, skönt. Håller tummar för bebisen!Enji --> kom du iväg t Blå elefant? Jag tänkte ta en sväng i morgon Mia --> Underbart zinkhus, jag har längtat efter mimmis en tid Finfint loppisfynd!Jag har inte heller så mkt julkänsla men jag jobbar på den. Bakar lussebullar o köpte julklappar som en galning igår. Fast när det är grått o trist ute känns det liksom bara som november.....
tack!
lillafruluva skrev 2007-12-11 13:49:35 följande:
Lovade ju att sätta in en bild på nya soffbordet igår! Man ser lite på bokhyllan som är nästan färdigförvandlad till vit!Inorera allt annat, är ju på orkar-inte-fixa-humör
Å vad fint!
mimmamum skrev 2007-12-11 14:35:04 följande:
Så mycket jag vill kommentera men minnet är så kort!MiaMariah, underbart zinkhus! M HOW, de har på Gruvgatan 13! Lycka till imorgon!Camilla, vad skönt att din kollega är tillbaka!lillafruluva- så fint! Ser jättemysigt ut!Jag är så otroligt sugen på gravad lax! Har ju inte ätit något riktigt på flera dagar efter magsjukan, undra om jag vågar mig på lax, helst med romsås! Jag har ett litet erkännande ... Ser att ni pratar om julkänsla, jag är en sådan som ser fram emot julen tidigt, typ september! Laddar som sjutton, men nu två veckor innan har jag nästan tröttnat, får vårkänslor istället, längtar efter tulpaner och dropp från taket - blir tokig på mig själv!
Tack!
Pärla1 skrev 2007-12-11 15:28:13 följande:
Det är inte klart än, ska upp gardiner och byta fönsterbrädor ikväll. Sen har jag inte satt upp nåt på väggarna än heller, sambon vill vara med och bestämma!Så här såg det ut innan...(nu syns ju inte den hemska bården så mkt...hihi, skurmoppen står framme på båda bildernaBleb en himla massa bilder, stoooora också!
Kanonfint!