Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

Hej!
    Nu har jag läst ikapp.

Bea: Vi har 14 stolar. Och med 20.000 skulle jag nog köpa en ny säng åt oss.

Vad mycket fint ni alla har visat, ingen nämnd ingen glömd förutom Julia, zinkhuset är sååå fiiint! Hoppas min beställning går igenom också.

Välkommen Milijo!

Idag har jag också shoppat

• LinaoMatilda
    mimmi006 skrev 2007-12-02 17:34:18 följande:
    God eftermiddag! Ska genast läsa ikapp, men ser redan mimmamums fian skarpsaker! Kakburken var underbar ...Idag har här shoppats julklappar; kläder och leksaker. Tyvärr blev jag ingen ljustakeägare idag, jag hoppas att jag blir det imorgon!
    jag köpte en ljusstake, blev glad då jag hittade en hjärtljusstake här i finland
  • LinaoMatilda

karamellfabriken: Söt kudde! Passar bra i din soffa till det ljusblåa.

• LinaoMatilda

B o Ks mamma: Vill se din ljusstake!

• LinaoMatilda
    mimmi006 skrev 2007-12-02 17:55:35 följande:
    Å vad kul! "Min" var ju reserverad tills idag och köparen hade inte hört av sig när jag var inne. Får snällt vänta tills imorgon, sååå jobbigt! Å andra sidan finns den 4- armade kvar, med eller utan el... Tyvärr har jag inte stöd för köpet här hemma *fniss*, så jag gör mitt bästa att sälja saker för att få in pengarna!
    Har du bild?
    Jag kan ta en gul bild utan piff om ni vill se
  • LinaoMatilda
    Daggdroppen skrev 2007-12-02 18:01:34 följande:
     Tack för svaret. Tror ni andra också att det rör sig kring det priset? Vad kostar en bräda i storlek typ dopbrädan? Även fastän det är min bästis låter det lite väl dyrt...
    Jag har ingen aning, men det kostar ju inget att maila och fråga
  • LinaoMatilda
    mimmi006 skrev 2007-12-02 18:03:36 följande:
    Klart! Jag gillar gula bilder också!
    Oki då

• LinaoMatilda
    Birks och Kalles mamma skrev 2007-12-02 18:04:13 följande:
    Stilrent och fint!
  • LinaoMatilda
    mimmi006 skrev 2007-12-02 18:10:08 följande:
    Fina ljusstakar! Är det den från Åhléns, LinaoMatilda?
    nej vi har inte Åhléns i finland. Hittade den i en butik med grejer till bastun, lyktor och ljusstakar
  • LinaoMatilda
    Karamellfabriken skrev 2007-12-02 18:15:02 följande:
    Här är vår adventsljusstake.Den huserar på verandan i brist på kök !
    Fin!
    Daggdroppen skrev 2007-12-02 18:17:03 följande:
    Fina bilder på adventsljusstakar Jag gillar min så mycket så första ljuset har snart brunnit ner
    Den ljusstaken jag visade bild på ska jag inte ha som adventsljusstake. Man kan väl ha fyra ljus ändå? eller?
Svar på tråden Vita hem del 6