Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

Hej på er.

Pressan: Härlig knoppbräda!

VSM: Fin krans, fattar inte hur ni får era kransar så jämna här i tråden... är ni säker på att de inte är köpta? Angående ljusen så gillar jag iittalas vita små glaslyktor.

Bea: En fin vit brödlåda från syster lycklig? Sån som knyttis har och som jag snart har.

• LinaoMatilda

Hej på er!

Vad kul att det är bebis på gång. Lycka till Gemelli, vilken härlig upplevelse du har framför dig *blir också sugen på att föesöka sig på en till* Härlig tröja, vill se ny bild med bebis inuti tröjan sen

Lasseliten: Fin filt, vad duktigt

• LinaoMatilda

Kajsa: Visst är det tråkigt när man inte själv får bestämma om man vill ha fler barn eller inte. *kram*

Verkar som att Gemelli har åkt in då? Va spännande för dem

Lynn: Håller med VSM, skicka gratulationskort och glöm dem.

• LinaoMatilda
    lillafruluva skrev 2007-11-07 15:38:33 följande:
    Usch, prata inte om fler barn, helst skulle jag ha ett fotbollslag om jag hade plats!!Idag fanns Lantliv i affären!! Jag bara njuuuter!!
    Jag köpte också lantliv idag. Ska njuta när barnen sover.. annars vill de vara med och njuta. Och vi njuter inte på samma sätt
  • LinaoMatilda
    Sunna skrev 2007-11-07 16:03:36 följande:
    Jag hinner inte läsa vad ni har skrivit nu, men nu har jag lagt in lite bilder i galleriet. Inte mycket, det kommer mer
    Vad fint ni har det hemma.
  • LinaoMatilda
    Skumboll skrev 2007-11-07 17:09:16 följande:
    Nu kikar jag in här igen för att fråga om råd och få lite tips. Jag har vita väggar i heeela lägenheten och efter 5 månader här börjar det bli aningens kalt. Jag vill inte slänga upp en massa saker på väggarna bara för att, men ja måste ta tag i det nu...Så, vad har man på väggarna egentligen? tavlor? var hittar man i sådana fall sådana som går i vita toner? Jag har verkligen inte öga för sånt här...överrös mig med tips nu tack!
    Tycker det är snyggt att bryta av med svarta ramar också. Så är det snyggt med små vita hyllor med ljuslyktor på eller någon grönväxt t.ex.
  • LinaoMatilda
    Skumboll skrev 2007-11-07 17:16:56 följande:
    Jag har funderat på hyllor av något slag...men vet lixom inte vart ja ska smälla upp dem utan att det ser malplacerat ut...Svart? Det har jag aldrig tänkt på! Undra om det skulle fungera hemma hos mig...
    Titta i t.ex. Milda Marängers blogg. Hon bryter av vitt jättefint med svart.
  • LinaoMatilda
    MildaMaränger skrev 2007-11-07 17:25:46 följande:
    å tackar tackar
    hoppas det var ok att jag tipsade om din blogg 
  • LinaoMatilda

VSM: Visst hade du sytt en julgransmatta? Nu har jag köpt tyg och undrar hur jag ska få en fin rund matta. Hur gjorde du?

Svar på tråden Vita hem del 6