Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

Jag har allt annat än gröna fingrar och alla mina blommor dör (förutom några garderobsväxter). Plastväxter låter mer och mer lockande, vill ju så gärna ha växter hemma..  Tack för tipset MiaMariah!

• LinaoMatilda
    juliah skrev 2007-12-04 15:50:25 följande:
    Mia, om ni lovar att inte skratta hihi!Imorgon knäpper jag en bild om jag nu lyckas få upp den, den väger ett ton
    Vill också se!
  • LinaoMatilda
    Jezzika skrev 2007-12-04 16:02:47 följande:
    Vi måste köpa en ny kaffebryggare. Har ni tips på någon snygg?
    Jag tycker moccamaster är snygg. Och den gör gott kaffe också. www.moccamaster.se/
  • LinaoMatilda

Ni som kan sånt här med blommor. En amaryllis ska ju inte ha vatten, eller bara lite iaf. Kan man ha mossa runt den? Jag menar, mnossan ska ju vara fuktig.

• LinaoMatilda
    juliah skrev 2007-12-04 16:31:20 följande:
    Kransen får bo ute, på tok för stor inne...skulle fota men blev attackerad av en spindel, kul när man har fobi...*skakig*
    ah, inte kul. Men det är ju fint med kransar ute också!
  • LinaoMatilda
    juliah skrev 2007-12-04 16:36:29 följande:
    Ja det blir bra det! Ang. mossan, tror inte att det är ngn fara att lite lätt duscha mossan med spruta.
    ok, får prova med det, tack
  • LinaoMatilda
    M HOW skrev 2007-12-04 16:56:37 följande:
    det finns ett hus där jag bor som jag ofta åker förbi och tänker där vill jag bo...vad är till salu nu när jag är arbetslös tror ni?? JUST det huset  lika fint där inne som jag hade fantiserat oxå www.valinsfast.se/common/capitex/misc/popup.a...
    Åå vad fint! Ni har ingen möjlighet att köpa det nu då?
  • LinaoMatilda
    MiaMariah skrev 2007-12-04 18:11:07 följande:
    Men huu, vad du skräms, brr!! Då kan du kanske förstå hur jag kände mig när jag upptäckt 3 grodor i vårt hem innan jag lärde mig att vi inte kan ha öppet altandörrarna när det regnar..
    åå fy vad läskigt!

Har ni förresten sett råttatuille (stavning?)? Gillade filmen, med hatar råttor.. så det går inte ihop!
  • LinaoMatilda
    juliah skrev 2007-12-04 18:11:55 följande:
    Bjussar på en bild på pyntade vedspisen istället för allt hysteriskt prat om mina fobier.Jag har så svårt att få till bra kvällsbilder men ni kan ana känslan av mys ändå kanske.
    så fint!
  • LinaoMatilda
    lillafruluva skrev 2007-12-04 18:29:28 följande:
    Ja, jag älskar saker som har en historia, de blir så mycket mer speciella då!!
    håller med. Tänk vad mycket alla gamla saker varit med om eg. Tänk vad många som suttit i en gammal kökssoffa t.ex.
Svar på tråden Vita hem del 6