Inlägg från: Kajsa M |Visa alla inlägg
  • Kajsa M

Vita hem del 6

hej tjejer!
    Har inte tid och möjlighet att läsa tillbaka. Hoppas det är ok att jag bara hoppar in.
    Är det något jag bör uppdateras om så får ni hojta!

Fint skåpet blev VSM! Tror minsann du har gjort en Kajsa! Själv var det länge sedan jag gjorde en! Vad lite man hinner när man jobbar!*suck*

• Kajsa M
    Himmelbit
    Jag joinar nog er i ert letande! Behöver ett litet skåp inte så djupt och inte för brett. Ska ge mig ut på blocketjakt när jag orkar.

VSM
    Ja då är det klart man vill ha det färdigt!
  • Kajsa M

Det var dagens lilla inhopp! Så ni vet att jag lever i alla fall. Allergin håller på att ta kål på mig! Kan knappt vara hemma längre. Mår mkt bättre på jobbet! Får väl flytta dit!

• Kajsa M
    Himmelbit skrev 2007-12-13 21:06:15 följande:
    Trist!! Hoppas att du blir bättre! Näääee, du ska nog inte flytta till jobbet... Kolla igenom hemmet vad som kan tänkas vara "boven i dramat" och kasta ut det!!
    men jag har ju kastat ut allt. Det är väl snart bara maken och barnen kvar!
  • Kajsa M
    LinaoMatilda skrev 2007-12-13 21:07:09 följande:
    Fy så jobbigt. Har du slängt ut all mossa och sånt då? Du får skaffa fuskväxter
    Ja mossan är borta. Trodde att det dkule bli bättre då, men det var i helgen det åkte ut. Borde väl blivit bättre nu då? Usch så trist det är! Men nu vill jag inte beklaga mig mer!
  • Kajsa M
    LinaoMatilda skrev 2007-12-13 21:08:29 följande:
    Ja där fick jag ju svaret Inte så att ni har något nytt tvättmedel eller annat liknande nytt hemma? Någon ull-pläd eller så?
    Nej bara en fuskpäls...
  • Kajsa M

Nej nu blir det sängen och lite Efterlyst för min del! måste orka morgondagen också, sen blir det äntligen vila i helgen efter en hård arbetsvecka!
    Har inte köpt en enda inredningspryl på hela veckan. sålde lite gammalt på tradera bara. Så jag har gått plus på inredningskontot denna vecka1 helt otroligt!

• Kajsa M

Hej alla rara!
    Har nu ögnat igenom flera dagars skrivande i tråden. Mycket kul läsning och fina bilder. Ingen nämnd ingen glömd!

Är så ledsen över att julen håller på att gå om intet här hemma. GråterHar fått slänga ut alla hyacinter och tazetter, mossa, och kransar. Inen levande gran blir det, utan maken är och köper plastgran just nu. Behöver dofterna för att känna julstämning!
    Har blivit så hysteriskt allergisk mot allt. Vet inte fortfarande vad jag reagerar över, men jag kan knappt vara hemma. Har fått medicin nu och får hoppas det går över. funderar åp att ta in en städfirma som sanerar hela huset. Kan finnas sporer kvar från mossan...
    Usch vilket elände! Ledsen

Ska baka lite idag för att få in lite juldofter i alla fall, sen får vi skråla julsånger för fulla muggar.

Lisa1981
    angående bord! Jag röstar för englesson eller EV. Det ovala bordet var fint också, men jag gillar hellre rektangulära bord. Fast ovala är praktiska när man ska klämma in många!

Svar på tråden Vita hem del 6