Inlägg från: Kajsa M |Visa alla inlägg
  • Kajsa M

Vita hem del 6

Beatrize74 skrev 2007-12-08 17:39:21 följande:
    Är det lätt att få på tyget efter att man tvättat det?
    På kuddarna och dynorna är det superenkelt!
    Själva överdraget på soffan är lite svårare. Jag hade ett som jag reklamerade, för det var helt omöjligt att få på efter tvätt. Men nu med det nya är det superenkelt. Måste varit felsytt det första.
  • Kajsa M
    juliah skrev 2007-12-08 17:42:40 följande:
    Bea, hmm, jag har aldrig haft problem förr men senaste gången fick jag riktiga vallningar av projektet, men det gick fint till slut ändå!Jag har extra klädsel att byta med och ett vitt lakan som man knappt tänker på så att man slipper byta så ofta.
    Och jag köpte vitt LENDA tyg på IKEA som är identiskt med klädseln. Perfekt som skydd i barnens soffa!
  • Kajsa M
    Camilla R skrev 2007-12-08 20:13:29 följande:
    Kajsa M skrev 2007-12-08 15:37:20 följande: Servera säljer fina möbler från Lundbergs
    Ja just det! Ska kolla in där! Har för mig att de säljer en hel matgrupp för ungefär 11-12000. Bra tips! Ska kollas upp helt klart!
    Camilla R skrev 2007-12-08 20:37:27 följande:
    Kajsa M: Englessons möbler har många fina vita möbler -inte gratis iofs men förhoppningsvis lite kvalité, kika in här: www.englesson.com/catalog.asp...
    Har sökt den sidan idag. Har faktiskt en affär här istan som är återförsäljare till Englesson. Ska dit imorgon! Tack igen!
    Camilla R skrev 2007-12-08 20:09:30 följande:
    Kajsa M skrev 2007-12-08 15:19:54 följande: Själv jobbar jag numera 90% och det bygger ju på att jag inte sköter några lämningar på dagis och skola -jag är den som hämtar istället. Och det är så skönt............ Jag jobbar till 15 varje dag förutom torsdagar då jag jobbar "sent" 16:30 och fredagar 14:30, som det är nu passar det mig perfekt.
    låter bra! Jag behöver en dag elödigt i veckan för att orka med  mitt jobb känner jag så detta blir toppen. Funderar på vilken dag jag vill ha ledigt nu. Antingen blir det måndag eller onsdag. Långhelg elelr break mitt i veckan?

Juliah
    Fint vinterstilleben!

alla sjuklingar
    KRYA PÅ ER!!!
  • Kajsa M

elödigt=ledigt! *fniss*

M HOW
    men jösses! VAd hände?

Fluffis
    Myspys!!!!

Beatrize74 skrev 2007-12-08 20:59:33 följande:
    Det blev BINGO!Vi åker iväg med släpvagnen i morgon och släpar hem en trea, en två och en fåtölj samt en fotpall. Jag är LYCKLIG!Vi ska även köpa två dörrar till barnens båda rum när vi ändå har släpvagnen och maken ska köpa en cykel till sig då hans har blivit stulen. Så det blir en stor dag i morgon.
    GRATTIS!!!!! En till ektorp i familjen vita hem!
  • Kajsa M
    Kickan07 skrev 2007-12-08 21:22:25 följande:
    Jag tycker skåpen var fina, spec det första som man skymtar i bakgrunden. Ett sådant skulle jag verkligen vilja ha! Bordet var fint, men kanske inte helt min smak. Gillar den raka enkla stilen mer om du förstår vad jag menar. Hoppas du inte tar illa upp.
    Jag gillar också skåpen mer än bordet!
    juliah skrev 2007-12-08 21:32:09 följande:
    Tack snälla ni för komplimangerna!Mhow, fy så otäckt, det där är ju en mardröm. Vilken tur att det inte gick värre.fluffis, ååå så mysigt med bastu!bea, grattis grattis! Kommer att bli toppenfint.kajsa, jag är lite fast på klaffbord, men ja den är fin men kanske för "fin" för min smak. Jag har ju ett lite liknande men det är mormors gamla och jag kan inte skiljas från den.
    Tycker inte heller att det riktigt passar som köksbord! Mer finmöbler! Och de ska jag ju också byta ut så småningom, men just nu är det köksbordet i första hand!
    Ska åka och kolla på Englesson imorgon. Har glömt en möbelaffär här is tan som faktiskt är återförsäljare för många finare märken.
Svar på tråden Vita hem del 6