• juliah

Vita hem del 6

Krya på er era stackare!

Kajsa, ett stort grattis till dig!

• juliah

mimma, ja dricka måste du...annars kan du bli ännu sämre.

• juliah

Kajsa, hmm, funderar och funderar...

Du orkar inte med Blocket? Är Elviras över budget eller inte helt hundra?

Jag tänker så det knakar...återkommer om jag kommer på något som du själv inte redan tänkt på.

• juliah

Kajsa, nu kom jag på vem vi ska fråga iallfall,Skrattande mimmi! Hon kan ju allt, hon har säkert något hett tips...

• juliah

Hia, vet du att man kan göra så mycket med enkla medel.
    Jag har bott i lägenhet och fixade efter bästa förmåga i den, man kommer gansla långt med vit färg och loppisfynd.

Vita väggar kan du ju kanske ordna med trots att ni bor i hyres?

Tror att det är ganska olika här i tråden men hemma hos oss är det väldigt vitt i alla rum Glad

• juliah

gansla=ganska

Ett tips är att läsa i inredningbloggar (gratis och många ggr mycket mer inspirerande än tidningar) se hur folk har det, snappa upp lite tips och ideér.

• juliah

Hohoo var tog alla vägen?

Nåja, jag fortsätter på i min ensamhet Skrattande, Ville tipsa om att Syster lycklig har Elviras soffan till ett bra pris just nu.

Kajsa, hoppas du hittar något på Nordik! Det är verkligen supersvårt, jag tycker att ikea är toppen annars, hur gick det med bordet, fick du veta vad det skulle gå på att lämna in för målning?

• juliah

Bea, ja två tvåsits på den nedre, numera är det dock två fåtöljer där...

Två vuxna och ett litet barn kan funka. Vi har bäddsoffan också och den är lite större.
    Men visst är ni ganska långa? Elle du iallafall...
    Jag är kortis nämligen. Ska ni åka och provsitta?

Svar på tråden Vita hem del 6