• juliah

Vita hem del 6

mimma, ja pensel, sprayfärgen och jag kommer inte överrrens alls...
     Jag fick en större korg av mamma och så hittade jag en mindre variant för en femma idag, tyvärr var de små benen av men det får duga. Perfekt för kanske enris eller en myrten.

Enji, jaa, jag ska åka iväg till macken så fort de öppnar!

• juliah

Tack mia!

mimma, inne, den stora har jag sockor i i hallen, och denna lilla ska nog stå i tvättstugan med myrten i.

• juliah

Köpte en ny stol och lykta idag, blev inspirerad av mimmis fina arrangemang.
  • juliah

mimmi, icke! Ditt var super,och jag gillade stövlarna i bakgrunden hihi. Trodde att du såg på film nu...

• juliah

Bea, jaa, kan man beställa lite till onsdag tror du? Tack!

Hur går det med sofforna?

• juliah

Mhow, men ojojoj...vad var det som hände? Tur att ni mår bra.

fluffis, tack, ja den skylten är så söt att hänga på barnkammardörren tex.

• juliah

Tack snälla ni för komplimangerna!

Mhow, fy så otäckt, det där är ju en mardröm. Vilken tur att det inte gick värre.

fluffis, ååå så mysigt med bastu!

bea, grattis grattis! Kommer att bli toppenfint.

kajsa, jag är lite fast på klaffbord, men ja den är fin men kanske för "fin" för min smak. Jag har ju ett lite liknande men det är mormors gamla och jag kan inte skiljas från den.

• juliah

Mia, den blir underbar i vitt!

Långhelg låter urmysigt, fråga bea vetja, hon är ledig på måndagarna.

• juliah

Så vackert emmasa!
    Och härligt med en så lyckad dag.

bea, japp, din uppfattning är nog alldeles korrekt! Det enda du missade var strutar (iallafall i bloggvärlden) gjorda av gamla tidningar...och ljusbuntar dekorerade med gamla tidningar och ngt litet pynt.

• juliah

Natti för min del också, har så rackarns svårt att somna utan maken vid min sida hihi...
    Han är på julbord med jobbet *avis* och alla har sina fruar med...men jag har inte hjärta att lämna Elle.

Imorgon ska jag ta barnen på julmarknad. Noell är ju så förtjust i hästar så jag hoppas på en liten ponnytur, själv ska jag köpa årstrutar, krans och kanske ett par sockor.

Svar på tråden Vita hem del 6