• juliah

Vita hem del 6

Visa visa! Mia!

Lcroft, själva spisen finns i vitt! Du kan ju kanske ha ngt annat litet skåt bredvis med skål som hos osv.
    Ja han var så till sig av ponnysarna,det var såå mysigt att få skumpa fram på ponnyn runt lilla torget. Han pratar lika mycket om hästarna som om småtjejerna som ledde hihi.

• juliah

Ewis, jag kan fota tidningen om du vill imorn!

bea, grattis till allt nytt fint, förstår din lycka.

Himmelbit, ja jag förstår. Vet du vad jag ska ha istället för fot? En vit emaljhink, det tror jag blir super.

Tack snälla söta knyttis, du har så rätt så och jag förstår precis hur du menar! Precis så sa jag till maken (som för övrigt har kommit hem), inte tusan hittar inredningsälskande "vita" människor detta, med den framsidan. Den framsidan såg ju ut att vara hämtad från en "herrtidning".

• juliah

Idag är det städdag, inne en snabbis bara. har städhjälp, det innebär att jag kan unna mig lyxen att stryka sängkläder, plocka i ordning fint och fundera på vad jag behöver ordna med inför onsdagen, total lyx för mig även om det känns aningen konstigt och ovant att någon annan skurar vårt badrum.

Hann se kommentaren du fått lasseliten...äsch, finner knappt ord. HUR orkar man logga in och ge en så trist kommentar. Sanslöst. Om det är några som är miljömedvetna så är det vi i denna tråden, punkt slut!

• juliah

Hur tar man föresten bort en kommentar i sin blogg?

• juliah

Hänger inte alls med idag men adamama, vet inte om du fått tipset redan, Aina blekat från Ikea, underbara! 449 tror jag för ett par. De hänger i min tvättstuga och jag är toppennöjd.

• juliah
    Knyttis!

Men åå, jag tipsade ju om soffan för flera dagar sedan, såå synd att du missade det.
    Men vet du vad du skulle kunna göra, ring Hemboden på Värmdö och kolla om de har, har de en inne så försöker du pruta! Kolla med butiken I tid och rum i Ektorp, har de en inne så är det samma sak, pruta! Butiker brukar vara generösa med de ex som finns kvar i butikerna.

Min soffa blev nedsatt med 20%.
  • juliah

Hinner inte läsa ikapp allt men alabaster, snart får ni se tvättstugan. Ska få upp hyllor, införskaffa några fina tvättkorgar, senså!

• juliah

vsm, tack snälla! Jag ska terra er med stora bilder häs iställetSkrattande

Åå så härligt att din syster kommer, har du gjort en stooor beställning?

Svar på tråden Vita hem del 6