Vita hem del 6
Grattis Mimmi, jag såg den, så söt! Tyvärr har jag köpt av henne tidigare och hon var ingen bra säljare alls! Hoppas det inte strular för dig!
Grattis Mimmi, jag såg den, så söt! Tyvärr har jag köpt av henne tidigare och hon var ingen bra säljare alls! Hoppas det inte strular för dig!
Mimmi, hon var verkligen seg som kola, dessutom stämde inte alls hennes beskrivning "i toppskick" med verkligheten, mjukdjuret hade ett stort hål mitt fram som hon måste ha sett! Jag gav henne neg. och hon hämnades och lämnade neg tillbaka, tyckte jag var oförskämd!
Nix, hon menade att jag skulle vara nöjd som fick den så billigt, men det handlade inte om det utan att hennes beskrivning var tokfel! Synd för hon har ju en hel del fina saker!
Nej, nu säger jag natti!
Bea, du har verkligen lyckats! Såååå fint! Får jag bli insläppt på din sida också, snälla!
Camilla, tack för tipset om klistermärke, jag vill nog hellre ha rött än grönt!
Lynn, jag köpte min spegel på nätet www.hemljuvahem.se den finns även hos gruvgatan13.se de brukar skicka saker vet jag!
Jag är så glad, har nyss bäddat sonens kilisäng med spjälsängsskydd och påslakan från Lexington, blev så fint! Ropade in det på tradera! Ska se om jag kan fota! Ska fota plåthinken till dig Knyttis också!
Fel adress, denna ska det vara: http://hemljuvahem.nu/oscommerce_st/catalog/index.php Såg dock att de inte hade någon inne just nu, men maila och fråga hon tar säkert in igen!
Mimmi, jag tar gärna badrumstips! Pojkrummet blir nog en dröm när det blir färdigt!
Finfina kuddar Kajsa!
Mimmi vad för slags rosa har du fått in?
Godmorgon!
Grattis Lina! Hoppas du får en toppendag!
Jag är också född 1980! En jättebra årgång enligt mig!
Idag blir det långpromenad och kanske lite besök, ska måla lite också! Spånkorgen är torkad och ska fyllas med virkningen tror jag! Vilken skillnad det blev på korgen!
Ikväll ska jag försöka sy klart några småprojekt också!
Hoppas alla får en fin dag, snö eller inte!