Inlägg från: mimmamum |Visa alla inlägg
  • mimmamum

Vita hem del 6

Tusen tack alla!! NI ser väl att hästen är ljusblå?! Min sambo påstår att den ser vit ut, ljusblått är minsann mycket mörkare, enligt honom! Men ni vita tjejer håller väl med mig, detta är ljusblått!!

Jag har fått ett underbart erbjudande om hemmahosreportage! Vi får se vad som händer, ingenting bestämt ännu!

• mimmamum

Godmorgon!

Ha det bra på jobbet alla arbetsmyror!

VeroniQa - stort grattis till er bebis, så söt!

Knyttis, tack! Hoppas du gillar tunnan!

MiaMariah, usch så tråkigt! De borde verkligen skämmas, jag tycker de borde få veta hur mycket barnen förstört. Det är ju naturligtvis inte barnens fel utan de vuxna som inte tar ansvar- dåligt!

Ny vecka, nya projekt! Skrattande

• mimmamum

juliah, då har du lite att göra idag då!

Önskar dygnet hade lite fler kvällstimmar, det är då jag får mest gjort, tyvärr är jag oftast så trött efter dagen då!

Måste det vara så förbaskat mörkt ute? Jag vill ju ut och gå!

• mimmamum

Jättefin korg juliah!

Jag är så sugen på en sådan HD galge! Men det känns lite mastigt med 59 kr i frakt när den kostar 20 kr, nästan så man måste beställa något mer! Glad

Ska sätta mig med nya Alltihemmet som kom i lådan idag, framsidan ser då trevlig ut med pasteller och en turkos SMEG!

• mimmamum

Åh jag är så glad! Fick mail från Lantliv, min favorittidning! De undrar om de får tipsa om min blogg i nr 3, de ville även visa bild på mina Änglapållar! Så skoj! De ska tydligen tipsa om en inredningsblogg i varje nummer! *lycka*

• mimmamum

LCroft - stort grattis!

Sweet, jag gillar skarpkalligrafi.se Helt makalösa skyltar! Finns både i zink och på trä eller eget förslag, kika in på hennes sida!

Tack Camilla, det är så skoj!

Nu behöver jag lite smakråd! Jag har sytt en Maileginspirerad kanin av linne, ska han få kläder, i så fall vilka och hur syr man! Kan någon hjälpa?

• mimmamum

Tack juliah! Skulle inte förvåna mig om du snart får ett mail också!

Ja, det var Ruffa som inspirerade mig också! Han ska få en kompis också är det tänkt, någon gång! Har funderingar på shorts och skjorta men hur jag än tänker så blir det fel!

• mimmamum

Himlas fina linnetyg, helt underbart, köpte det vita till veckkuddarna!

• mimmamum

juliah, såg bara till om du vill att jag köper en bit och skickar, tror det var 149 kr metern, en halvmeter räckte till två kaniner för mig.

Jag tror jag får ta lite hjälp av snälla mamma med kläderna, hon är mer för sådant sypillande.

Åh nu vill jag gråta, fick mail igen från lantliv, de vill ha fotona högupplösta, dvs direkt från kameran, men jag har kastat dem! Gråter Får väl försöka låna tillbaka hästen och fota igen, att man ska vara så rensig av sig! Skrikandes

• mimmamum

jezzica- tusen tack! Japp jag har sytt den, lite pill och mycket tålamod!

Svar på tråden Vita hem del 6