Inlägg från: mimmamum |Visa alla inlägg
  • mimmamum

Vita hem del 6

Godmorgon!

Karamell, så roligt, har du några biloder att visa redan nu på köket?

Bea, tack för tipset om bloggkoll, min blogg låg där redan upptäckte jag, häftigt med prenumeranter!

Mori, har inte spets och snor just ett sådant bord i vitt?

Idag är början på mitt sunda liv! Långpromenad, sen kanske det blir lite shopping (bränner ju kalorier det också )!

• mimmamum

Åh så jobbigt, hihi, det skulle ju inte förvåna mig om det var pga Isabella som du varit vaken! Skrattande Jag har också fyllt korgen, men det var inte alls så mycket jag ville ha, samma som förra gången, cremefärgade mått och skålar, undra vad frakten blir?

• mimmamum

Jag gjorde det, den var 160 danska kronor, det blir för mycket för de småsakerna jag ville ha tyvärr!

• mimmamum

Grattis LCroft!

Malins, det kan vara en Leksandsstol, hur ser pinnarna ut?

Knyttis, vi har en plåttunna från IKEA med lock till leksakerna, helt perfekt, kan fota om du vill!

Jag har shoppat lite grann idag, ljus och tulpaner, får sådana vårkänslor!

• mimmamum

Lite mera vår!

• mimmamum

Aneka, vi har två skåp från IKEA, Liatorp, har bilder i mitt galleri om du vill se!

• mimmamum

Malins, då kan det nog vara Leksandsstolar, vi har sådana och det är två vågor på dem!

• mimmamum

Ninizen, välkommen hit!

Mia, så fint! Husen är verkligen söta!

juliah, så skönt med rensning! Jag har också städat både min och Albins garderob, det ger en sådan skön känsla! Någon dag ska jag ta itu med köksskåpen, igen! Ska köpa nytt vitt porslin på IKEA nästa helg, har ni några tips?

Vi ska budgetrenovera badrummet också, jag frågar igen för visst var det någon som målat på våtrumstapet?

Svar på tråden Vita hem del 6