• Ewis

Vita hem del 6

Kramar till alla Er som mår dåligt!
    Ingen nämnd ingen glömd

Johanna: Knackar på hos dig!

Jag har före och efter bilder på hallen som äntligen är klar i mitt galleri om någon är nyfiken, den är inte riktigt inboad än.
    Har även lite andra nya bilder bla. på mossdekoration i en tre i ett kruka, nya soffkuddar.
    www.familjeliv.se/krypin/ewis/galleri.php

• Ewis

Kramar till alla Er som mår dåligt!
    Ingen nämnd ingen glömd

Johanna: Knackar på hos dig!

Jag har före och efter bilder på hallen som äntligen är klar i mitt galleri om någon är nyfiken, den är inte riktigt inboad än.
    Har även lite andra nya bilder bla. på mossdekoration i en tre i ett kruka, nya soffkuddar.
    www.familjeliv.se/krypin/ewis/galleri.php

• Ewis

Malins:
    Tack!

hehe så viktigt var inte mitt meddelande att jag skrev det två gånger, datorn måste ha fått någon knäpp sorry!

• Ewis

Glömde
    Juliah:
    Grattis va kul med reportage, du hojtar väl här i tråden så vi vet när och i vilken/a tidning/ar vi ska kolla i!?

• Ewis

Nu har jag en fråga igen

Har bild i mitt galleri på en adresslapp som jag tänkt ha som julklappsettiket på julklapparna i år.
    Fick ideén från Lantliv

Vet någon vart man kan köpa dessa aressslappar i mindre antal?

Jag och gubben har ju ett företag så visst kan ja köpa hos olika grossister men den ena hade bara med rött papper runt hålet och på det andra stället så säljs dom i 1000 pack och jag behöver ju inte direkt SÅ många
    www.familjeliv.se/hem/ewis/galleri.php

• Ewis

Adamama:
    Glömde ju.
    Jätte fint med soffan och tapeten är jätte fin den har vi i vårat vardagsrum.

• Ewis

God Morgon!
    Har inte hunnit med ER här inne på några dagar.
    Är förkyld, jätte hostig och fruktansvärd huvudvärk trots detta så måste jag arbeta Phu.
    Har även hunnit med en heldag i skolan med sonen vilket gjorde att jag fick jobba på kvällen istället samt att det har varit massor av idrott kvällstid och så har man ju ett hem som man ska hålla ordning på.
    Känner mig helt slut efter denna veckan med endast ett fåtal timmars sömn per natt.

Idag är jag ledig och tösen är hemma från dagis (varje fredag), funderar på att göra dom där havrefrasen med choklad och florsocker på fast jag hittade frashjärtan.

Är det någon som har det lätta receptet?
    Kan man använda vanlig Marabou choklad istället för blockchoklad tror ni?
    Tänkte att det måste bli godare med vanlig choklad eller?

Nu ska jag kika bakåt lite.

• Ewis

Ååå va gulliga ni är med alla hejer rop!

Veckan har varit lång och tung men det känns bra att det är fredag i dagh och man är ledig.
    Första helgen på länge som det inte är träningar eller matcher på för sonen så det känns lyxigt men tråkigt förståss.

Profsan:
    Oj villka kap du gjort, Grattis!

Va tror ni om dessa choklad havrefras hjärtan, kan man ha vanlig marabou choklad eller ska man ha block choklad?

Minns inte vem det är som har receptet på sin hemsidan, gör ni det?

Juliah:
    Åå jag har missat att det redan är dax för reportagen, Lycka till!

• Ewis

Miamariah:
    Ååå TACK snälla!

men du blir det inte massor av smält choklad gegg kvar eller fastnar allt på havrehjärtanen?

Man blandar chokladfrasen när dom är kalla i en påse med florsockret?

Svar på tråden Vita hem del 6