Inlägg från: mimmamum |Visa alla inlägg
  • mimmamum

Vita hem del 6

MildaMaränger skrev 2008-01-11 14:05:05 följande:
    Behöver råd....vad säger ni om dennawww.blocket.se/vi/14633401.htm eller Nej?
    Jättefin! Jag gillar raka linjer, har själv en sådan i källaren, ett framtida projekt!

Knyttis, visst var det hemmet fyllt av underbar inspiration!

juliah, vilken lyckodag! Du kommer älska maskinen! Berätta, berätta vad fyndade du? Fanns det fina örngott?

Jag har köpt denna lampa, gillade verkligen foten, men skärmen tror jag att jag skippar: http://www.clasohlsson.se/Product/Product.aspx?id=21954707 Vad tycker ni?
  • mimmamum

Peak, den sängen var väldigt lik den jag har i källaren, med en ram runtom!

• mimmamum

MM, visst är den, man vad tycker du om skärmen?

Peak det var jag som länkade! Visst hade hon myyycket fint!

• mimmamum

Bea, jag fullkomligt älskar den bilden, så fint!

juliah, låter som underbara fynd, kanske en liten bild senare?

Nu är badrumsrenoveringen påbörjad! Badkaret är sålt och vi håller på och rensar ur allt! Mannen på färgaffären suckade när jag sa att jag ville måla golvet också, så ni får hålla tummarna för att det blir bra, jag vägrar aprikost golv till fina vita väggar! Vi valde några droppar grått i det vita, tror det blir för skarpt med obruten vit, vad tror ni?

• mimmamum

Snygg Kajsa!

juliah, vi har tagit förebilder, men jag undrar om de någonsin blir offentliga! Kan inte förstå att jag stått ut i tre år!

• mimmamum

Vänta ni bara, vårt badrum är värst! Får väl visa en bild då för att bevisa! Skrattande

• mimmamum

Fast det är ju rätt kul med riktigt hemska förebilder om reultatet blir bra! Eller hur?

• mimmamum

Observera att jag inte vattenmärkte denna bild! Skrattande

• mimmamum
    juliah skrev 2008-01-11 19:32:23 följande:
    mimma, hihiii så roligt, ser ut som en fortsättning på vårt badrum!
    På måndag hoppas jag kunna skratta åt bilden också, men sanningen är ju att det fortfarande är turkost!

MiaMariah, skärmen ska bort, älskar dock foten! Såg några snygga vita skärmar med veck, inte sådana utstående utan släta) kanske blir det en sådan till!
Svar på tråden Vita hem del 6