Vita hem del 6

Fick mitt HM -paket igår, är helnöjd! Ljuva blusar och linnen, underbara linnebyxor!

Tack snälla, 10 % är ju inte helt fel det heller! Hoppas ni andra blir nöjda med era paket!
Får jag gråta en liten skvätt!? Jag är en klantskalle, en fumlig person som inte riktigt har koll på armar och ben. Lyckas alltid välta vattenglas, snubblar, tappar saker osv. Ivrig till tusen är jag också, denna kombination skär sig!
Jag skulle ställa in skötbordet i badrummet duktig och ivrig som jag är, färgen ska helst härda i en vecka men vad sjutton! Tror ni inte att jag skrapar väggen på tre ställen försöker måla i nu, det kommer inte att synas bakom skötbordet men ändå, fick lov att ringa sambon på jobbet och gråta en skvätt, som han slitit med väggarna och så förstör jag. Han försöker trösta men jag mår så dåligt. Störtlöjligt jag vet då det säkert går att måla i men det är så typiskt mig!
Godmorgon!
Ni verkar att ha haft riktigt skoj på kvällskvisten! Så fina ni var på bröllopsfotot vanilj! Hoppas era män kom hem ordentligt i natt!
Idag känns som en lång dag, inga direkta planer och sambon kommer hem vid sex, ska promenera långt mer hunden iaf. Försöka fästa skynkena på skötbordet och städa härhemma!
juliah, vad spännande! Längtar tills vi får se bilderna! Vad är det för panel, var det samma som i ert allrum?
Kanske tar jag och använder Kitchen Aiden, skulle behöva fylla frysen med bullar (inte för min skull)
Vi får underhålla varandra emellanåt!
Juliah, det ser väldigt bra ut! Blir det liggande panel?
lasse, roligt med ny pres! Grattis till lampan! Industri är snyggt!
juliah, det kommer att bli så fint, det är jag säker på! Vad ska ni ha för golv?
knyttis, barnrummet är så fint! Det har blivit mycket barnrum på sistone, roligt med inspirationen! Undra hur det går för Nublu med trummorna!
lilla, jag lovar att bjuda dem som vill ha på bullar!
Malwa, precis så är det! Är så glad att jag får snacka lite med er! Övriga omgivningen tycker nog det blir lite för mycket inredningssnack annars! KRAM till alla!
Är så otroligt hussjuk! Kolla in dessa hus för nästan inga pengar alls! Tyvärr ligger de på fel ställe.
http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/39764
http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/71900
Ja längtan är sååå stor! Tyvärr sitter vi i en väntan, ska ju förhoppningsvis få ärva ett hus som bara står tomt men en släkting strider för att få det, egentligen går de sex månaderna ut i mars, men om hon ska strida tar det säkert längre tid, såååå tråkigt! Vill inte ha något annat hus heller! Kanske borde jag kontakta en spådam för att få veta hur det kommer att gå!
juliah, kuddarna var fina och jag är heller ingen älskare av grönt men avvägningen var fin!
Peak, vad tråkigt!