Vita hem del 6
Du, Julle förresten, har du köpt pärlorna som är på struten på Panduro? Har tittat där men inte hittat några. Så nu fick det bli sötvattenspärlor på min strut.
Du, Julle förresten, har du köpt pärlorna som är på struten på Panduro? Har tittat där men inte hittat några. Så nu fick det bli sötvattenspärlor på min strut.
Visst är de ett måste?! http://ecx.images-amazon.com/images/I/314p-cerNDL._SS384_.jpg
Juliah: De kostar bara 7,5$. Alltså 45:-, Nån mer som vill ha ?
feffie: Jag målar just nu ett stort gammalt ekskåp. Det suger som tusan och jag är osäker på om tre lager färg räcker. Men fint blir det !
*äter lunch och neffelar samtidigt*
Miamariah: Underbart! Skapar ett definitivt villha sug i magen...
Hoppas att alla finner julstämmningen, och framför allt julfriden. Det den man glömmer bort bland alla måsten..
Här kommer ett julklappstips till alla som har små flickor, jag är helt kär i den och vill nästan behålla den själv .. 149:- från Logg, hm. Strl 62-86..
Och min kopia brevid Juilahs fina orginalstrut.
Busan: glömde komentera din fina ljustake, vilket fynd!!
Nu bär det av till jobbet. Näst sista arbetsdagen innan mitt jullov .
Har föresten gett efter för frestelsn och börjat blogga igen.
Så, nytt i bloggen .
Woho! Jag har semester
! Grymt skönt särskillt efter dagens 7-21 arbetspass.
Juliah: Vad kul att din dag gått bra och att du är så lycklig ! Men hur i all världen ska vi kunna hålla oss till nästa jul
?
Syltan: Kan du inte ta bekymmren med sonens förskola ett snäpp högre? Kolla vem som jobbar över föreståndaren och maila till denne ( om man mailar måste det diarieföras)
Lisa1981: Vilka fina saker du visat! Kudden är underbar.
Miamariah visar lika fina bilder som vanligt.
Kållåda, får man barnen att äta det?
*minns inge mer *
Nu är det dags att flyttat det färdigmålade skåpet på plats, det har stått mitt i vardagsrummet sen i lördags..