Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet

Vita hem del 6

LCroft skrev 2007-12-14 07:55:28 följande:
    VSM: Vänta bara, det fixar du hur snabbt som helst idag, bara för att myrorna klättrar som vansinnigt på dig Jag borde kanske göra mig i ordning om jag inte ska gå på stan med mjukisbyxor och ha håret i ful version av lilla My stuk
    Själv ser jag ut som om någon har gett mig en stöt .
  • Det ljuva livet
    juliah skrev 2007-12-14 07:58:22 följande:
    vsm, skojar du, känns som rena rama semestern just nu! Har liksom inga måsten mer än det vardagliga vanliga.Hmm, vem kan det vara, nu blev jag nyfiken, hoppas hon ansluter sig!knyttis, tack! Ja jag är inte alls säker på om det blir godisbak idag, vill ju ha kvar gott till julafton och mellandagarna också.
    Njut! Det förjänar du !
    Det hoppas jag med att hon gör ! Hennes hem är helt underbart  och hon kan ge oss massor av insperation. Hennes första blogg började på M..
  • Det ljuva livet
    knyttis skrev 2007-12-14 08:04:04 följande:
    VSM - Å vad roligt ni kommer att ha det! Du har ju ett så underbart hem att ta emot dem i! Nu träffar jag inte min släkt så där sällan som du träffat din syster nu men. När jag åker hem kommer jag på mig själv med att sitta och mysa och bara "titta" på mina föräldrar/syster osv med ett fånigt leende. Man är SÅ glad att äntligen få se dem på riktigt! Tur att de finns "Skype" så man kan umgås lite på avstånd med!
    Jag är rätt glad att de kom den julen och inte förra. Då bodde vi i en fyra på 90kvm, och det hade aldrig funkat att ha dem boende hos oss så länge. Jag har varit så blödig att jag fått tårar i ögonen i flera veckors tid när jag tänkt på att de snart kommer hem.
  • Det ljuva livet

Jobbigt Mimma med skrikiga nätter. Har han ätit mycket välling på nätterna, eftersom bvc säger att ni ska sluta med det?

Juliah: Gör det .

• Det ljuva livet

Hej tjejer!

Jag njuter så mycket det bara går av stöket och böket och myset det innebär att ha min syster och hennes underbara barn hemma hos oss! Hinner inte alls med att effela men ni klarar er bra utan mig ..

• Det ljuva livet
    Himmelbit skrev 2007-12-15 22:51:02 följande:
    Hallå där!Där är du ju! Roligt att se att du myser - förstår att ni har mkt att ta igen! Klart vi inte klarar oss lika bra utan dig!!
    Tack hjärtat! Menar inte att ni klarar er på det viset , utan att ni klarar av att skriva mångder av sidor utan mig..

Nu sitter syrrorna och resten av makar och vakna barn och tittar på Death at a funeral, jag har sett den två gånger (lika rolig fortfarande).

Jag har knåpat ihop ett blogginlägg med piffat skåp för den som är intresserad .
  • Det ljuva livet

Tittar in snabbt innan läggdags och säger bara..

Bea: Underbart fint, och möbleringen ser super ut. Vi har likadant soffbord i källaren, fast vitmålat. Möbleringen ser bra ut, det är så skönt att ligga åt det hållet och kolla på tv.
    Rött och vita kuddar beror lite på vad ni har för väggfärg, går den åt gult hade jag inte valt rött.

Natti natt!

• Det ljuva livet

Hej Girls!

Inne och försöker läsa ikapp en aning..

Har hunnit med att se en veranda med potetial, Lisa1981´s fina vardagsrum (och lampor ) och förstå att jag ska hålla tummarna att Kajsa inte ska får VKS..

Kvällen har ägnats åt att baka pepparkakshus med veranda. Det sitter ihop och jag har inte använt Karlssonsklister eller limpistol, och bara fått två brännblåsor av sockret. Det ni ! Bild kommer imorgon..

kram!

Svar på tråden Vita hem del 6