Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

Kajsa M skrev 2007-12-06 19:41:49 följande:
    Hppar rakt in och läser inte bakåt! Ser att Lcroft gjort julfint!tänkte bara visa lite av julpyntet som min sexåring och jag pysslat med. Hon ska ha egen gran i år, och den kommer gå i rosa!Har även köpt ljusrosa julgranskulor. Så flickigare kan det väl knappast bli eller?
    wow! Hon går i sin mammas inredningsfotspår
  • LinaoMatilda

Angelinas mamma: Japps, här är vi uppe med tuppen, eller med barnen iaf
    Vad fint du har pysslat!

Himmelbit skrev 2007-12-06 22:40:38 följande:
    Jag förvarnade honom lite genom att skicka foton på soffan och kristallkronan... .Han blev jättenöjd och tyckte att det var fiiint! Med min kvinnliga list så svarade jag att kristallkronan kostat 8000 kronor. Efter att han gapat ett tag och bestämt sig för att jag var galen, så kläckte jag att den egentligen kostat 995 kr. Tänk dig själv vad billig han tyckte att den var - den var ju i princip gratis!! Alla som sett den frågar om det är arvegods eller om jag köpt den i ngn antikaffär, och det är ju ett gott betyg Som krydda på moset hade han själv fixat ett mörkt fårskinn medan han var borta - det är bra att plantera små frön ibland...
    Va smart!!

VSM: Kul att se dig här igen
  • LinaoMatilda
    Lisa1981 skrev 2007-12-07 08:11:07 följande:
    God morgon.Jag känner att jag är såå tjatig om mitt matbord. Men finns det någon här som har 4 stolar på var sida??? eller är det bara jag som fått en fix idé om att ha det. Är rädd att man känner att man inte har plats när man har kalas och så annars. Hade tänkt köpa 10 stolar. Vad tror ni, räcker det med 8 sittplatser runt ett bord eller ska jag satsa på att hitta ett som rymmer 10???
    Tycker de flesta bord har tre stolar på var sida. Men om du känner att ni behöver och att ni har plats med ett bord som rymmer 10 pers så ska du leta efter ett sådant. Brukar ni ha mycket middagar med mycket folk så är det klart ni ska ha stort bord. Men om det bara är typ till jul och någon födelsedag så kanske det räcker med ett som rymmer 8? Köp efter behov och vad du känner.
  • LinaoMatilda

KF: Wow vilket jobb! Tänk vad skönt att ha det hemma nu.

VSM: Ja det skåpet var ju jättefint! Hoppas du får hem det.

• LinaoMatilda
    Värsta Supermamman skrev 2007-12-07 09:30:31 följande:
    Tack det hoppas jag med!Tänkte sälja mina bokhyllor för att få plats med det, hur mycket kan man begära för dem?www.familjeliv.se/krypin/varsta_supermamman/g... Dålig bild, och jag var för lat för att ta en ny..
    Hur ser de ut nertill? Skåp eller hyllor? Vad var nypris?
  • LinaoMatilda

julbord... mums!

Peak: Va synd, hoppas det löser sig!

VSM: Hyllorna är väldigt fina. Jag brukar tänka att det ska finnas möjlighet att pruta när jag lägger ut varor. Bättre att lägga ut för en större summa och sen skriva att de kan ge bud. Då kan du ju kolla hur många svar du får och hur intresset är. Svammel svammel.. inte så stor hjälp kanske.

• LinaoMatilda
    Värsta Supermamman skrev 2007-12-07 11:02:26 följande:
    Tror jag testar med 1700-1500:- och ser vad gensvaret blir! Tack för tips.
    Jag tycker också du kan prova med 2000kr. Lycka till!

Kajsa: Håller tummarna för eftermiddagen!

KF: Den är superfin, men är den värd sitt pris?
  • LinaoMatilda

Hej!

Grattis Kajsa!!
    Malins: skönt att ni är friska. Fin ljusslinga.
    Sylt: Vad tråkigt att ni har blivit sjuka. Hoppas det går över snart.
    Mimmamum: Fina koppar, passar fint med kakburken
    Rori: Så fint.
    Lasseliten: Fiint!

• LinaoMatilda
    Värsta Supermamman skrev 2007-12-07 20:13:20 följande:
    Kajsa: Grattis till jobbet! Stackars dig som måste tillbringa kvällen med att äta julbord. Vad fint det blev med alla fina SWAP-saker. Jag hade Ängskogensblomma här häromdagen och hon fick fnatt när hon fick till svar vart allt det fina hon undrade var jag köpt kom från swappen.Malins79: Så fint det blev, och vilken lite sötnos! Hu för magsjukan!MM: Vilken söt skallra! Jag älskar att köpa bebisprylar, det är sååå kul!Lasseliten: Tack! Fast jag har ju hängt bakom smöret i din kyl hela tiden. Vilken mysig bild.Mimma: Trist med datorn, men bra med pysseltid. Glöggmuggarna är underbara! *kakburken undviker jag att titta på, den skapar en manisk villha-känsla i magen*Sylt: HU! Fy era stackare.Rori: Jättefint!Juliah: Hur går det? Är du nervös? Har du fått se bilderna innan?Här kommer vår nya dörrskylt som älste sonen inte vill att jag ska hänga upp, den är piiiiinsam!
    Men det var ju jättesöööt! Åå vad gulligt!
Svar på tråden Vita hem del 6