Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

Himmelbit skrev 2007-12-04 21:11:37 följande:
    Men jag har redan visat aaaallt jag har... Ok, kan fota skåpet som numera bor under trappan i hallen - om fotot blir tillräckligt gult och suddigt vill säga..
    hehe låter bra. Ett tips är att skaka lite på handen, då blir det suddigt Skrattande
  • LinaoMatilda

MiaMariah: Tack

Knyttis: Det skulle inte jag ha sett om du inte hade påpekat det

• LinaoMatilda

Knyttis: Va fint med hjärtat i kransen!

• LinaoMatilda
    Himmelbit skrev 2007-12-04 21:28:47 följande:
    Okej, fram med gul-filtret nu för nu kommer riktigt gula, suddiga, dåliga kvällsbilder på mitt älskade skåp (ett av dem.. ).Detta bor under vår trappa som leder upp till övervåningen där fullt arbete pågår (därav den snygga kartongbiten som skymtar upp till höger). Sambon har satt kartongbitar som skydd på trappan eftersom allt byggmaterial forslas upp den vägen.Lägg märke till det underbara Hjärtegrynet som bor på skåpet - made by Mimmamum.
    Va fint! Härligt skåp ju!
    MiaMariah skrev 2007-12-04 21:36:24 följande:
    Det är den här varianten på zinkhus har jag beställt:www.systerlycklig.se/pub_images/large/Dalar%F...
    Åh ja, det är så fiiiiiint!
  • LinaoMatilda
    knyttis skrev 2007-12-04 21:46:20 följande:
    Lite gulaktig bild då... ny stjärna införskaffad, kan inte bestäma mig om jag gillar den eller ej... Hjälp?
    Jag gillar den!
    mimmi006 skrev 2007-12-04 21:46:32 följande:
    Hemsk bild, men vad gör man inte!
    Suck, den är ju helt underbar! Visst får man vad man betalar för *blänger på min billiga hjärtljusstake*
  • LinaoMatilda

hej på er!

Julia och Kajsa: Så fina kransar.

Mimmamum: Fy vad tråkigt med neg. omdöme. Men vem som helst kan ju råka ut för bittra människor och ett negativt omdöme kan vem som helst få.

Krya på er till er som är sjuka.

Knyttis: så fin julgransmatta!

Lillafruluva: Vad mysigt med granen, väldigt stämningfullt.

Julia: Bra med anteckningar på vad som ska göras. Ha inte för mycket på listan bara och glöm inte att andas ut också.

Så har jag glömt resten

• LinaoMatilda

Vad glad jag är! Har idag köpt en ny vedkorg!

• LinaoMatilda
    knyttis skrev 2007-12-05 12:18:38 följande:
    LinaoMatilda- Vad roligt! De många som visat fina såna nu. Synd att vi inte har ngn vedspis. Hurudann blev det?
    En liknande som den Himmelbit har, och någon annan också tror jag. Det roliga är att jag hittade den i en butik där de använde korgarna för att ha saker de sålde i. Hon ville inte sälja den först men efter att ha letat i hela (ok nästan) Helsingfors utan att hitta så gick jag tillbaka dit och nu sålde hon den åt mig
Svar på tråden Vita hem del 6