Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita hem del 6

Jag har inte varit magsjuk sen högstadiet alltså 15år sedan typ. Men förra vintern fick vi vinterkräksjukan hela familjen, Saga drog hem den från dagis. Men "vanligt" magsjuk är länge sedan.

• malins79
    MichaelaW skrev 2007-11-09 12:43:16 följande:
    God dag!Nytt sorgligt inlägg i bloggen.  Jag hade tänkt skriva ett inlägg och visa bilder på mitt senaste fynd barnsoffan, men det får bli i kväll för nu är jag så tårögd så jag inte ser vad hag skriver. Jag ska äta lite lunch sen gå och shoppa så jag blir lite gladare igen. Välkomna i alla fall!
    Kram
  • malins79

Mori, vad fint trollet blev, det blir inte Moa rädd för.

• malins79
    Mori skrev 2007-11-09 13:23:45 följande:
    Svårt att se, min dator vill inte förstora bilden så jag ser inte vad det är för mönster på den..
    Den vill inte förstora för mig heller.
  • malins79
    Beatrize74 skrev 2007-11-09 17:43:05 följande:
    Det är billigt, det är det vi har i dotterns blivande rum som jag visat bilder på tidigare. Helt suveränt att måla också!
    Har ni den långa (240) som ni delat? Vad kostar bröstlisten eller vad det heter?
  • malins79

Någon som vet om det spelar någon roll om man målar en möbel i olika färgfabrikat?
    Marcus började måla ett soffbord i somras som ännu inte blivit färdigt. Jag har tänkt göra färdigt det.
    Allt ska målas 1 eller 2 ggr till. Men färgburken var slut och jag hade tänkt åka och köpa ny färg idag men glömde det. Men däremot kan jag köpa färg på typ Rusta eller Jem&Fix imorgon.  Kan det spela någon roll?

• malins79
    Fotograf Karlander skrev 2007-11-09 17:07:40 följande:
    God Kväll*saknat mig*.............................. Jag är tillbaka ♥
    Har ni flyttat nu?
  • malins79
    LinaoMatilda skrev 2007-11-09 18:36:48 följande:
    Hej!Gulligt troll Mori Gillade toppstjärnan någon visade, har glömt vem MM: Underbar tavla!Fotograf K: Har ni flyttat? Hur går det?
    Det var jag som visade stjärnan. Jag tänkte kolla in den imorgon, den var ju inte så dyr.
  • malins79

God morgon?!
    Jacob vaknade kl 04 idag, Skrikandesmen så somnade han igår kl17. Snart ska väl han sova igen lagom till Saga vaknar.

Idag ska jag ta mig en tur till Rusta, gjorde aldrig det häromdagen. Men jag ska åka utan barn, tänkte även kolla in deras utklädningskläder, kanske en julklapp till Saga. Hon älskar att klä ut sig för tillfället.

Hur vad det nu igen. Kan man måla med vattenbaserad färg på oljebaserad färg?
    Jag tycker oljebaserad färg luktar så mycket och bordet som jag ska måla färdigt har maken målat nått lager med oljebaserad.

Svar på tråden Vita hem del 6