Vita hem del 6
Jag har inte varit magsjuk sen högstadiet alltså 15år sedan typ. Men förra vintern fick vi vinterkräksjukan hela familjen, Saga drog hem den från dagis. Men "vanligt" magsjuk är länge sedan.
Jag har inte varit magsjuk sen högstadiet alltså 15år sedan typ. Men förra vintern fick vi vinterkräksjukan hela familjen, Saga drog hem den från dagis. Men "vanligt" magsjuk är länge sedan.
Mori, vad fint trollet blev, det blir inte Moa rädd för.
Någon som vet om det spelar någon roll om man målar en möbel i olika färgfabrikat?
Marcus började måla ett soffbord i somras som ännu inte blivit färdigt. Jag har tänkt göra färdigt det.
Allt ska målas 1 eller 2 ggr till. Men färgburken var slut och jag hade tänkt åka och köpa ny färg idag men glömde det. Men däremot kan jag köpa färg på typ Rusta eller Jem&Fix imorgon. Kan det spela någon roll?
God morgon?!
Jacob vaknade kl 04 idag, men så somnade han igår kl17. Snart ska väl han sova igen lagom till Saga vaknar.
Idag ska jag ta mig en tur till Rusta, gjorde aldrig det häromdagen. Men jag ska åka utan barn, tänkte även kolla in deras utklädningskläder, kanske en julklapp till Saga. Hon älskar att klä ut sig för tillfället.
Hur vad det nu igen. Kan man måla med vattenbaserad färg på oljebaserad färg?
Jag tycker oljebaserad färg luktar så mycket och bordet som jag ska måla färdigt har maken målat nått lager med oljebaserad.