Inlägg från: Anton2005 |Visa alla inlägg
  • Anton2005

Vita hem del 6

Åh måste bara berätta att jag känner mig så jätte glad idag. Ibland känner man ju för att skriva av sig lite när man är deppig, därför vill jag göra tvärtom.

Min bakfulla sambo har stått och bakat bullar hela eftermiddagen till Antons kalas, och även städat huset efter att hans kompisar åkt :)
    Jag va tvungen att göra ett gravtest till som såklart visade plus igen...men tänk att man kan må så bra och vara gravid, trodde jag inte. Sen blir allt bara ännu bättre av att Anton är på toppen humör och ist för att kissa o bajsa i blöjan har han gått på potten hela kvällen igår och hela dagen idag

• Anton2005
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-11 18:52:29 följande:
    Kul att du känner dig glad Anton2005Själv vet jag inte om jag ska känna mig ledsen eller glad. Jag fick en förfrågan om jag kunde tänka mig att vara med i ett inredningsrepotage men fick sen nobben när jag bodde för långt från Stockholm. *känner mig ledsen* Kul att de tycker att jag har det så fint att det kan passa men otroligt ledsen att det inte blir av.
    Förstår att du är besviken...men det va ju jätte roligt att de frågade. De kanske kommer igen en annan gång. Nu vet de ju att du har jätte fint
  • Anton2005

Vi ska på dop nästa helg och jag såg en så jätte söt dockservis i en lite korg på systerlyckligs hemsida. Kan man ge en sån i doppresent. Förstår ju att hon inte kan använda den än, men den va verkligen supersöt

• Anton2005
    Juleja skrev 2007-11-12 13:23:02 följande:
    Vi ska så småningom köpa en ny soffa, en tresitsig eller möjligtvis en trea med inbyggd schäslongdel ni vet. Jag vill ha en tygsoffa, men nu tll frågan: Jag suktar ju så klart efter en ljus, gärna Ikea-Blekingevit. Men hur smart är det? Om man äter framför tv:n, har några över på fika och sitter där, när barnen kommer (första är på väg) osv. Det går ju att tvätta klädseln, i 30, 40 eller 60 grader, men inte använda klorblekning står det. Hur funkar vit tygsoffa med barn och vardagsliv? Vad är bra alternativ?Vill ju inte vara nån polis som oroar sig varje gång nån närmar sig soffan, det måste var funktionellt!
    Vi har två vita stora soffor från Mio....eller förlåt sa jag vita, jag menar fläckiga. Jag älskade de där sofforna när jag köpte dem och jag tycker fortfarande så mycket om modellen på dem, men för oss fungerar det inte alls med vita soffor. Vi ska byta ut dem mot svarta skinsoffor. Jag som aldrig gillat såna soffor men nu kan jag verkligen tänka mig en
  • Anton2005

Kanke inte är så många som åker till Karlskoga men jag vill iaf tipsa om min favvobutik, vitarummet och deras hemsida, där kan man får jätte mycket inspiration. Tycker det va så jätte fint som de gjort, knytit grankransar på ryggstödet på stolarna

www.vitarummet.se

• Anton2005
    Mufflon skrev 2007-11-13 08:19:38 följande:
    Nej... Va synd att jag missade den affären.Var i Karlskoga här om dagen och beiktade min bil och sprang ett varv över stan.Det blev bara en fika på "Kulan", hittar just ingenannanstans i Kga. Synd, de verkade ha mkt fint, men det är juh bra att veta tills nästa gång
    Ja affären ligger vid sirad av hotellet...rakt över torket, om du förstår vart jag menar Fundersam
  • Anton2005
    Mufflon skrev 2007-11-13 08:57:32 följande:
    Typ brevid apoteket?
    Andra sidan av hotellet, men hittar du till apoteket så är det inte svårt att hitta till vita rummet. Åh du måste gå dit nästa gång du är i karlskoga...sen får du kika in på fastighetsbyrån och säga hej Glad
  • Anton2005
    lasseliten skrev 2007-11-13 09:04:35 följande:
    Anton - jag har också varit in i den butiken. Mina EV-möbler är köpta där. Det finns ju så mycket fiiint där inne...
    Åh vad roligt att det är så många runtomkring örebrotrakten här
  • Anton2005
    Mufflon skrev 2007-11-13 09:08:41 följande:
    Haha ok, det ska jag göra. Jag hittade två andra roliga affärer, på den gatan som går typ upp till parken (kullerstensgata) Bra förklaring va??
    Hmm ja det har ju öppnat en rolig barnaffär i våra gamla lokaler, sen finns det en affär till som heter HUS no 4, men den gillar jag bara lite, hon som äger den affären är inte så trevlig. Sen finns det inte så mycket mer i karlskoga Glad

Har du tid någon gång kan du ju även åka ut till Källmo Gårdshandel, där har de jätte mycket mysigt. Ligger ut mot Gälleråsen om du vet vart det är
Svar på tråden Vita hem del 6